Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 10 de 10

Tema: VBET 3.0.0 ja disponible per als fòrums elegits

  1. #1
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default VBET 3.0.0 ja disponible per als fòrums elegits

    Hola

    Potser et no sap, però vBET és ja utilitzat durant mesos per centenars de fòrums Molts amos de fòrum estan utilitzant-lo i dur avantatges d'aquest producte únic. Molts d'ells també van recolzar vBET quan era encara lliure (per favor nota que vBET #el 2.x #ser quiet lliure - just té parcel·la menys característiques que vBET 3.x).

    I vull agrair a tots els propietaris del fòrum que van recolzar aquest producte. A partir d'avui VBET 3.0.0 està disponible per:
    imported_silkroad, Megatr0n, sègol i nectons, CareyCrew, ghisirds, vitoreis, dai-kun, ciclorames, MOSZ, CThiessen, actolearn, Jaconi, andie215, yahoooh, Bollier, pollastre

    Els noms d'usuari són de vbulletin.org i si vostè està interessat en els detalls veure aquí: vBulletin.org - Veure Missatge Individual - Traductor BB Empresa

    Gràcies tot de bell nou i té diversió gran amb vBET 3.0.0
    Durar editat per vBET; 23-10-09 A 17:01.

  2. #2
    Prohibit
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    4

    Default Quan és 3.0.0 estarà disponible per a la seva compra?

    Hola,

    Hi ha alguna línia de temps estimat de la disponibilitat vBET3.0.0 's per a la compra? Tinc un client que està molt interessat en l'ús de la funcionalitat, i m'agradaria donar-los una estimació en línia de temps i cost.

    Gràcies,
    -Ray

  3. #3
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Ens agradaria que estigui disponible en dues setmanes alguna cosa entre 2-4 setmanes és l'estimació més segura

  4. #4
    Prohibit
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    4

    Default Preu estimat?

    Moltes gràcies per respondre. Qualsevol paraula sobre el preu que es cobrarà per aquesta versió?

  5. #5
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    El preu final no està definit encara, però vaig a afegir que estem planejant gran promoció per al primer mes de venda - 50% de descompte

  6. #6
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    No és fàcil de dir per a mi, i mai vaig pensar que això es durà a terme, però: Sento que em va donar llicències lliures a les persones que desinteressadament m'han ajudat amb donacions

    Acabo d'arribar de correus (es va traslladar a la tarda) amb el xantatge d'un tipus que no s'apliquen als grups esmentats, ja sigui que jo li donaré alguna oferta especial o es va a escriure coses dolentes sobre mi en vbulletin.org ... Jo estava molt feliç de donar-li el meu regal, per desgràcia, ara estic començant a lamentar causa de les accions d'algunes persones que volen que jo sigui deshonest amb el meu anunci, i fins i tot són amenaçadores que jo faci això ...

    Era molt no la meva intenció per fer algunes persones per comportar-se com que. Sóc trist que no sóc feliç a causa del meu do anymore. I sóc trist que prem algunes persones a tals conductes. Ell molt sona terrible, aquell ésser thankful per a persones que disinterestedly em va ajudar, era la meva equivocació més gran dins abastant vBET. Malauradament en això molt moment sento ell és cert...

  7. #7
    Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    38

    Default

    Quote Iniciat per vBET View Post
    No és fàcil de dir per a mi, i mai vaig pensar que això es durà a terme, però: Sento que em va donar llicències lliures a les persones que desinteressadament m'han ajudat amb donacions

    Acabo d'arribar de correus (es va traslladar a la tarda) amb el xantatge d'un tipus que no s'apliquen als grups esmentats, ja sigui que jo li donaré alguna oferta especial o es va a escriure coses dolentes sobre mi en vbulletin.org ... Jo estava molt feliç de donar-li el meu regal, per desgràcia, ara estic començant a lamentar causa de les accions d'algunes persones que volen que jo sigui deshonest amb el meu anunci, i fins i tot són amenaçadores que jo faci això ...

    Era molt no la meva intenció per fer algunes persones per comportar-se com que. Sóc trist que no sóc feliç a causa del meu do anymore. I sóc trist que prem algunes persones a tals conductes. Ell molt sona terrible, aquell ésser thankful per a persones que disinterestedly em va ajudar, era la meva equivocació més gran dins abastant vBET. Malauradament en això molt moment sento ell és cert...
    Estrany, el negoci és així. M'ha pres uns anys (potser 10) per aprendre a gestionar aquest tipus de coses amb eficàcia. Al meu parer és que la gent a prendre decisions de negoci per a tot tipus de raons, poques vegades són personal així que no els prengui com una cosa personal.

    Les persones que compten gairebé sempre veure a través de reclams difamatoris o mentides. La majoria de la gent tindrà la suficient intel.ligència per fer la seva pròpia opinió, seria presumptuós pensar el contrari.

    El que estem parlant aquí és efectivament 12 centaus per dia, no hi ha lleis en contra de vostè no acceptar 12 centaus per dia d'aquesta persona. Hi ha, però, les lleis de difamació en contra seu negoci, fer amistat amb un advocat

  8. #8
    Prohibit
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    23

    Cool

    O em tindrà alguna oferta especial o que anava a escriure coses dolentes sobre mi en vbulletin.org
    Text automatically translated from: Arabic to: Catalan
    Translated text
    Només VBET
    No atendre aquestes persones .. El seu comportament és molt dolent

    I fora del seu negoci i la seva creativitat
    Els desitjo molt èxit



    Original text
    Durar editat per maxvb; 14-11-09 A 21:17.

  9. #9
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Quote Iniciat per maxvb View Post
    Text automatically translated from: Arabic to: Catalan
    Translated text
    Només VBET
    No atendre aquestes persones .. El seu comportament és molt dolent

    I fora del seu negoci i la seva creativitat
    Els desitjo molt èxit



    Original text
    Gràcies per les bones paraules De tota manera - que es creu, que la presa de discussió en diferents idiomes pot ser tan fàcil. Entenc que cada un de la seva sentència

  10. #10
    Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    38

    Default

    Quote Iniciat per vBET View Post
    Gràcies per les bones paraules De tota manera - que es creu, que la presa de discussió en diferents idiomes pot ser tan fàcil. Entenc que cada un de la seva sentència
    molt cert!

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •