Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 2 de 2

Tema: Quiet incapa\u00e7 d'aconseguir aix\u00f2 per treballar.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Nov 2014
    Missatges
    8

Exclamation Quiet incapa\u00e7 d'aconseguir aix\u00f2 per treballar.

Ho sento molestar..

Però jo simplement no poden accedir a aquest treball.

He llegit les instruccions d'instal i s'han afegit totes les API excepte Google.
    Quan faig clic sobre qualsevol de les banderes I aconseguir:

PHP Advertència: preg_replace(): El /e modificador ja no és compatible, ús preg_replace_callback en el seu lloc en ..../includes/vbenterprisetranslator_functions.php en línia 554

PHP Advertència: preg_replace(): El /e modificador ja no és compatible, ús preg_replace_callback en el seu lloc en ..../includes/vbenterprisetranslator_functions.php en línia 324

O vaig a aconseguir això:

Múltiples Opcions

El nom del document que heu sol·licitat (/Forum/Forum/search.php no podia ser trobat en aquest servidor. No obstant això, hem trobat documents amb noms similar a la sol·licitada.
    Documents disponibles:

/Forum/fòrum.php/search.php?searchid=430182&language=h (comú nom base)
    Si us plau, considereu informar el propietari de la pàgina de referència sobre l'enllaç trencat.

El meu f\u00f2rum \u00e9s en una carpeta separada F\u00f2rum cridat i en les vostres instruccions en el plaf\u00f3 de control sota "directori de F\u00f2rum" tinc /F\u00f2rum

Alguna idea?

Gràcies

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Mentre escrit en fil diferent, l'assumpte és solucionat en el vostre servidor ara

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •