Si us plau, doneu-nos la versió exacta d'utilitzar VBET, vBulletin, Matías (si s'utilitza).
També si us plau digueu-nos en quina direcció està la discussió el canvi de nom i ho fas en normal oa la pàgina traduïda?
Si us plau, doneu-nos la versió exacta d'utilitzar VBET, vBulletin, Matías (si s'utilitza).
També si us plau digueu-nos en quina direcció està la discussió el canvi de nom i ho fas en normal oa la pàgina traduïda?
No puc reproduir en els nostres fòrums, per tant, haurà poc d'ajuda del seu costat
OK - Vaig revisar la font i que és causat per algun plugin de fer servir el ganxo "postbit_display_complete". VBET té dos plugins amb aquest ganxo. Pots si us plau a veure els problemes d'una causa en el seu fòrum? Només ha de fer mitjançant la desactivació d'un xec i no problema persisteix. Si pot llavors activar i desactivar l'altre. Si encara existeix, llavors provi amb discapacitat estand. Si encara hi ha - el més probable és que no és culpa de VBET - intentar fer desactivar VBET tot i comprovar.
Vostè desactivar plugin Admin CP-> Connectors & Productes -> Plugin administrador
Desactivarà mod tot per Admin CP-> Connectors & Productes -> Gestió Productes
Si us plau, m'ho saber sobre els resultats. Si em PM accedir als detalls que ho comprovi jo![]()
Jo entenc que vostè veu error de partida després de VBET està instal lat. Però com pot veure VBET no té res a veure amb això, perquè l'error continua apareixent quan VBET està desactivat. Així també alguns altres canvis que calia fer en el fòrum. Potser algun altre mod també es va afegir o canviat alguna configuració.
En primer lloc si us plau, determinar qui és culpable. Així de desactivar un per un tots els plugins que estan treballant amb "postbit_display_complete" ganxo - cada xec de temps ¿encara té errors. Quan es determina que és culpable, si us plau poseu-vos en contacte amb autors de mod que fa que el desordre. Si vostè encara té algunes preguntes - si us plau pregunteu![]()
Anar jo a la seva CP Admin -> Plugins & Productes -> Plugin administrador i es troben postbit_display_complete