Diguem que el temps de càrrega de 2,0 memòria cau és un índex 100. Per quant temps és el temps de memòria cau de càrrega de 3,0? - Com l'índex = 80 o alguna cosa així?
Diguem que el temps de càrrega de 2,0 memòria cau és un índex 100. Per quant temps és el temps de memòria cau de càrrega de 3,0? - Com l'índex = 80 o alguna cosa així?
Durar editat per vBET; 20-10-09 A 02:34. Raó: BBCode mal
Malauradament no tinc cap resultat oficial des de proves d'actuació, perquè estic enfocant ara mateix damunt fent vBET 3.0 disponible en venda
Però et puc dir algunes raons per les que és més ràpid. Després d'una investigació molt fort que es produeix VBET 2.0 emmagatzema algunes dades que no és necessària i crea índex que no s'utilitza. 3.0 canvis de memòria cau elimina aquestes coses innecessàries. És per això que VBET és més ràpid durant la memòria cau s'ompli, i el rubor. Serà encara més ràpid (en totes les àrees - també per a la selecció de dades) en 4.0, perquè ja tinc la solució al cap, només molt dels canvis necessaris i és per això que haver d'esperar una mica a la dreta ara.