Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast
Resultats 11 a 20 de 24

Tema: Molts problemes instal·lant en vbulletin 5

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Sí vam provar vBET en vB 5.1.9. Sospito que això és un problema amb la configuració de servidor. Si us plau provar un altre cop utilitzant el DSO. Si després de completar .htaccess Veuràs les pàgines blanques intenten impossibilitar proveïdors de traducció dins AdminCP -> vBET -> traducció proveïdors de disponibilitat. Has mod_reescriure habilitat?
    Durar editat per Marcin Kalak; 01-10-15 A 18:52.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2015
    Missatges
    13

Damunt proveïdors de Traductor només google era actiu de començar.
    mod_Reescriu és instal·lat per default per apache
    dso Exceptua de caràcters blancs, em dóna l'Avís d'error: no Pot modificar informació d'encapçalament - els encapçalaments ja van enviar .../Inclou/vbenterprisetranslator_funcions.php En línia 223

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Tenir-te va provar el vostre DSO després del meu durar correu? Vaig corregir un poc un vBET l'arxiu i jo agradarien veure si el DSO treballarà. Aquest avís i la pàgina blanca són assumptes coneguts la solució dels quals la roda hauria de ser més fàcil.
    Durar editat per Marcin Kalak; 02-10-15 A 08:24.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2015
    Missatges
    13

Va TREBALLAR.

Un qüestiona, sould i deixar les línies em vas enviar damunt ignorar urls?
    També quan i seleccionar una llengua les necessitats de codificar per ser posat dins navegador a unicode per tal de mostrar caràcters correctes. És allà una manera de mostrar llengua traduïda sense necessitar seleccionar codificant damunt navegador?
    Durar editat per rafail; 02-10-15 A 11:24.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

No treu ignorar l'URL. Això permet el vostre attachments no serà parsed. Si veus una pàgina blanca no canvies la configuració de servidor, les pàgines blanques normalment significa assumptes amb connexió a un proveïdor de traducció.
    Ja miro i proves del caràcter que codifica assumptes.
    Durar editat per Marcin Kalak; 02-10-15 A 11:33.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2015
    Missatges
    13

També damunt va traduir pàgines la imatge attachemnts no és mostrat. Si us plau control que també

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2015
    Missatges
    13

Tinc va canviar Llengües i Llengua>de frases el director>edita enquadraments i va editar "Caràcter d'HTML Posat" a "UTF-8" i l'assumpte de codificar va solucionar.
    El problema únic ara és que attachments no és mostrat damunt va traduir pàgines

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Podries mostrar tal enllaç on attachments és mostrat damunt pàgina traduïda no, i on no apareixen en la pàgina traduïda?

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2015
    Missatges
    13

Vaig fixar attachments per fer una reparació en attachment taules (admincp>la reparació/optimitza taules)

La meva conclusió (a tot vb5 usuaris que volen instal·lar aquest plugin en els seus fòrums):

Això addon va tenir alguns problemes d'instal·lació que van ser fixats amb "Marcin Kalak" Ajuda (Molts Gràcies)

Per instal·lar-lo damunt Vbulletin 5.1.9 necessites editar "/el nucli/inclou/config.php" Per afegir aquesta línia en el final d'ell:
    $ Configuració ['Miscel-lània'] ['admincpdir'] = 'admincp;
    El processador de PHP ha de ser "DSO" , no "CGI". Així que si has "cgi" t'haver de chage l'a "DSO" en el vostre servidor. En WHM cpanel el pot ser canviat per anar a "configuració de Servei>Configura anunci de PHP SUExec" I seleccionar allà "PHP 5 Handler" a "DSO"

El .Htaccess Hauria de tenir en el Començant Aquests ratlla:
    RewriteEngine On
    Options FollowSymLinks

RewriteRule arxiu / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule Categories language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]
    I al final Això ratlla:
    RewriteCond% {QUERY_STRING}! Fitxer =
    RewriteCond %{QUERY_STRING} !fer=
    RewriteCond %{URI_de PETICIÓ} !(Nucli|admincp|modcp|clientscript|cpstyles|imatges|css|js|login|auth|ajax)
    RewriteRule ^(.)$ vbenterprisetranslator_Controlador_de front.php?Redirigit=1$ [L,QSA]
    T'Ha d'afegir afegir a "AdminCP->vBET->Opcions de Traducció->Ignorar URLs":
    /filedata/
    /fetch
    /Imatge.php
    I anar a "Admincp>Llengües i Llengua>de frases el director>edita enquadraments" i editar "Caràcter d'HTML Posat" a "UTF-8"

I Vbet Traduir plugin treballarà en Vbulletin 5.1.9
    EDITA 27-12-15: després que alguns controls millors i trobat molts problemes, les pàgines ni tan sols traduïdes i molts db errors occured....
    Durar editat per rafail; 27-12-15 A 14:47.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Sóc feliç que et vaig ajudar. En l'alliberament pròxim vBET no serà necessari de canviar el config arxiu.

Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •