Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 10 de 24

Tema: Molts problemes instal·lant en vbulletin 5

Vista rosca

Post Anterior Previous Post   Next Post Següent Post
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2015
    Missatges
    13

Exclamation Molts problemes instal·lant en vbulletin 5

Hola, vaig tenir alguns problemes a la instal·lació en vbulletin 5
    He pujat els arxius, defineix la clau de l'api de google i tots els necessaris ajustaments en admincp

Quan vaig intentar importar l'product-vbenterprisetranslator.xml tinc l'error:

[QUOTE]
    Importació De Productes, Si Us Plau Esperi...

[:]
    Avís: require_once(...//vbenterprisetranslator_functions_admin.php): failed to open stream: No such file or directory .../includes/adminfunctions_product.php(881) : eval()'d codi a la línia 2
    Fatal error: require_once(): ha Fallat obertura necessària '/home/forumsrv/public_html/core//vbenterprisetranslator_functions_admin.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') /home/forumsrv/public_html/core/includes/adminfunctions_product.php(881) : eval()'d codi a la línia 2
    [\QUOTE]

[\QUOTE]

així que he afegit aquesta línia al meu "+nucli+recull+de configuració.php" per decalre la "['Misc']['admincpdir']"
    [QUOTE]$config['Misc']['admincpdir'] = 'admincp';[\QUOTE]
    vbulletin 5.1.9 no tenen aquesta línia de defecte.

Com pot xml demanar una variable que no és present??

De tota manera, després d'allò va instal·lar. Vaig anar a vbet enquadraments i va afegir el meu google api clau i posar tot va necessitar enquadraments.

Després vaig editar el meu .htaccess i ha afegit aquest primer línies (sempre que en fer-no-càrrega+eines+redirigir-normes):
    [QUOTE]RewriteEngine On
    Options FollowSymLinks

RewriteRule ^\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\archive\index.php\(.*)?$ archive\index.php?\$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\$ índex.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\(.*)?$ $2?language=$1 [L,QSA]
    [\QUOTE]

No va funcionar en tot, qualsevol llengua bandera que he seleccionat una llengua encara anglès

a continuació he afegit la resta de línies en l' .htaccess:
    [QUOTE]RewriteCond %{QUERY_STRING} !redirigit=
    RewriteCond %{QUERY_STRING} !fer=
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|css|js|login|auth|ajax)
    RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php?redirigit=$1 [L,QSA][\QUOTE]

Treballat, quan he fet clic sobre la llengua, la bandera va canviar el fòrum de la llengua, PERÒ.. la imatge adjunts no es van mostrant i no vaig poder inici de sessió en admincp,
    quan he intentat entrar al admincp tinc aquest error:
    [QUOTE] No hi ha entrada de fitxer especificat. [\QUOTE]

EDITA 2-10-15:

Si us plau llegit el meu durar correu en aquest fil per aconseguir ajudat per instal·lar en vbulletin 5.1.9
    Durar editat per rafail; 02-10-15 A 17:24.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •