Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 5 de 5

Tema: Canònic URLs Diferent En VBET va Traduir URLs l'estructura Diferent De Pàgines Regulars.

Membre
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Ubicació
    Atlanta
    Missatges
    39

Default Canònic URLs Diferent En VBET va Traduir URLs l'estructura Diferent De Pàgines Regulars.

Tinc un problema on la vbet traduït enllaços són informes de diferents canònica url estructura de la no-traduït url. De fet, la traducció url informes de l'arrel domini en comptes d'incloure el subdirectori "jobs" que han de ser inclosos. Només ho sembla a passar en les etiquetes de les pàgines. Tinc més de 20k errors. Aquesta sembla ser la raó del meu lloc és la pèrdua de la indexació. Com puc solucionar-ho?

Veure a sota:

Llei - Resultats de Recerca - MyModelTalk el càsting Lliure Demana Models i Actors!
    Code:
    <base href="MyModelTalk Free Casting Calls for Models and Actors!" /><!--[if IE]></base><![endif]--><link rel="canonical" href="http://mymodeltalk.com/jobs/tags/law.html" />
    <---Això és correcte

Kanun - Arama Sonuçları - Modelador ve Aktörler Aramalar MyModelTalk Ücretsiz Döküm!
    <-- Incorrect. Subdirectori de feines falta.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Gràcies per la crònica. Estic treballant sobre aquest tema.

Recomanem instal·lar la versió PRO. Vostè pot renovar la llicència per només 30$. La versió completa conté moltes més opcions de configuració que permeten personalitzar millor el producte per a vostè.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Ràpidament fixar per aquest assumpte:
    • Editar plugin AdminCP->Connectors & Productes->Plugin Manager->Unset llengua en $_GET per SEO enllaços
    • Enganxeu aquest codi a l'inici:
      PHP Code:
      global $vbulletin;
      if(
      $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] == 'VBSEO_URI' && $_REQUEST['language'] && strpos($_SERVER['VBSEO_URI'], $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir']) !== 0) {
      $_SERVER['VBSEO_URI'] = $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir'].$_SERVER['VBSEO_URI'];

• Guardar el canvi.

Aquest assumpte serà fixat en l'alliberament pròxim.

Membre
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Ubicació
    Atlanta
    Missatges
    39

Quote Iniciat per Marcin Kalak View Post
    Gràcies per la crònica. Estic treballant sobre aquest tema.

Recomanem instal·lar la versió PRO. Vostè pot renovar la llicència per només 30$. La versió completa conté moltes més opcions de configuració que permeten personalitzar millor el producte per a vostè.
    Moltes gràcies. De fet, m'pla per obtenir la versió pro del mes següent. Estic haver de comprar més d'un parell de versions del mes següent. I gràcies per la correcció! Que va ser molt impressionant germà.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Sóc feliç et podria ajudar.
    Recordeu que la llicència us permet instal·lar qualsevol producte de domini registrat per aquesta llicència.
    Durar editat per Marcin Kalak; 16-06-15 A 11:07.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •