Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 8 de 8

Tema: VBET 4.0 potser no tan aviat

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Default VBET 4.0 potser no tan aviat

Hola.

Honestament estàvem llestos avui per l'alliberament de vBET4.0.0 Hi ha un però - es va posar a prova en vBulletin4.0.1 Abans de la producció que va fer la prova ràpida en 4.0.2 i sembla que no hi ha desordre total amb URL (les redireccions i codificació).

Així que ara estem sintonitzant vBET4.0.0 per vBulletin4.0.2 i no hi ha possibilitat que haurem d'esperar fins que amb l'alliberament de vB4.0.3 - descobrim greu error en el vB4.0.2 que no ens permet alliberar ara (Complir URL canònica 'estricta' - que no treballa per IE i Opera - vBulletin Fòrum de la Comunitat - Projectes).

Potser anem a treballar en la nostra pròpia solució tractant d'arribar al voltant d'aquest tema si resoldre els problemes d'altres URL que apareix en vB4.0.2

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    67

Es fixa 250 bugs en la versió més recent! Em puc imaginar el seu lloc difícil deveolping un mod complet si fan potser 700-800 canvis en el codi durant els 4-5 primers mesos del cicle de vida de vBulletin 4. La meva estratègia és no tocar vBulletin 4 durant diversos mesos, de totes maneres.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    27

Quote Iniciat per krisp View Post
    Es fixa 250 bugs en la versió més recent! Em puc imaginar el seu lloc difícil deveolping un mod complet si fan potser 700-800 canvis en el codi durant els 4-5 primers mesos del cicle de vida de vBulletin 4. La meva estratègia és no tocar vBulletin 4 durant diversos mesos, de totes maneres.
    Estic totalment d'acord.

Tinc la intenció de seguir amb 3,8 per molt temps encara.

VB 4, en essència, no és or quan es considera el producte que hi havia abans de l'actualització (3.8) i com tots aquests nous errors de forma retrospectiva que afecten a altres característiques per defecte de VB quan ni tan sols han estat tocats, amb això vull dir no hi ha canvis en codi.

No hi ha situació de guanyar pel que té a veure amb 3.8.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Sí, és un dolor per oferir programari en funció d'alguna cosa que no és molt estable en el codi ...

De tota manera - després de pocs dies de proves i troballa i corregint pocs assumptes, i també trobant pocs assumptes s'han de corregir quins per vB equip com vB insecte pensem que som a punt per a emissió de BETA. Serà no possible sortir d'etapa de BETA tan molt de temps com vB4 no serà OR, però la majoria de coses estan anant bé i moltes persones estan esperant per a vbet4.0 Així que penso que som a punt ja que el tant com podem ser en aquesta situació

Membre
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    46

Text automatically translated from: Hebrew to: Catalan
    Translated text
    Tot i que tots volem un sistema abundant VB4, esperar pacientment fins que no hi hauria solució que funcioni correctament .... Moment més del que VB4 Jo no recomanaria per passar el moment.
    Em vaig equivocar jo actualitzar el meu sistema a 4
    Original text

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per dacho View Post
    Text automatically translated from: Hebrew to: Catalan
    Translated text
    Tot i que tots volem un sistema abundant VB4, esperar pacientment fins que no hi hauria solució que funcioni correctament .... Moment més del que VB4 Jo no recomanaria per passar el moment.
    Em vaig equivocar jo actualitzar el meu sistema a 4
    Original text
    Sí - Suposo que no tots els amors vBulletin 4 Però encara tenim clients que vol vBET per vBulletin 4 així que donar-lo

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    4

Default De ràpid creixement, el combustible

Text automatically translated from: Chinese to: Catalan
    Translated text
    De ràpid creixement, el combustible, amb l'esperança de veure els detalls de SEO
    Original text

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per shikeren View Post
    Text automatically translated from: Chinese to: Catalan
    Translated text
    De ràpid creixement, el combustible, amb l'esperança de veure els detalls de SEO
    Original text
    Res Per favor recorda que no estem fent-lo de zero - tenim ja treballant, bé tastat codificar quin just vam haver d'integrar amb versió nova de vB

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •