Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 13

Tema: Lliure capítols del llibre "la guerra dels elements," i el concurs de portada!

  1. #1
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default Lliure capítols del llibre "la guerra dels elements," i el concurs de portada!

    Text automatically translated from: Polish to: Catalan
    Translated text

    El llibre ha estat alliberada. Opinions i comentaris sobre el llibre "la guerra dels elements. Despertar terra: turmentat "
    Quote Iniciat per moje-ukochane-czytadelka
    Això és un ha tenir per a qualsevol fan de la ciència ficció.

    l'autor tot el temps em va mantenir en suspens i curiositat
    ...
    No puc esperar quan vaig moure una altra vegada a aquest món
    Quote Iniciat per Ewelina Kiełbasińska
    Recomano un llibre acaba de llegir skoczyłam. És una enginyosa, addictiu i interessant

    no esperava això després de la fantasia
    Quote Iniciat per szczere-recenzje.pl
    Si voleu trencar completament de la realitat i per un bon pocs dies drenar del món de la màgia, és una guerra dels elements són alguna cosa per a vostè.
    ...
    recorda una mica dels llibres de Sapkowski, una mica de Tolkien i més probablement el joc de trons

    Aquest volum integral (opera prima del jove autor) certament hauria en el prestatge d'algú no només amant adolescent, d'estil en les terres de l'edat mitjana, criatures misterioses i duels màgics.
    Quote Iniciat per zapiski-okularnicy.pl
    un llibre que ha estimulat la meva imaginació i la curiositat. Sięgnęłabym més immediatament després d'una altra part.
    ...
    Estic impressionat amb aquesta lectura. No esperava que així participar me.
    ...
    Puc recomanar a tots els fans d'aquest gènere
    Quote Iniciat per Globster na lubimyczytac.pl
    Hi ha una crueltat a Martin, un enorme món multidimensional i una multitud d'ala fils Erikson, o descripcions detallades de la batalla que associar-me regnes oblidats.
    ...
    Jo estava llegint el sovint irresistible temptació de przekartkowania pàgines a veure què passa amb el meu heroi favorit.
    ...
    un llibre pot en bona consciència recomano a tots els amants del gènere
    Enllaços a les plenes comentaris/opinions disponibles a la http://www.wydawnictwozywioly.pl/wpisy/recenzje-i-opinie/



    El contingut original de l'entrada:
    Ens complau publicar una mostra gratuïta de la primera part de la sèrie "guerra dels elements," titulat "despertar terra: turmentat" (158 pàgines). Un enllaç a una mostra gratuïta es pot trobar a:
    https://www.Facebook.com/wojny.zywiolow

    Al mateix temps, anunciar una competició de l'obra per a la portada del llibre amb un premi val la pena 1500zł. Dels seus termes i condicions del concurs es poden trobar en els termes d'ús disponibles en les passes "guerra dels elements" (vegeu l'enllaç a dalt).
    Original text
    Durar editat per vBET; 13-06-15 A 22:37.

  2. #2
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Text automatically translated from: Polish to: Catalan
    Translated text
    Concurs portada assentat!

    Amb gran plaer m'agradaria anunciar que la competència per a la imatge cobrir la primera part de la sèrie "guerra dels elements" sota el títol "despertar terra: turmentat" s'ha resolt. Fins i tot al començament del mes

    Va guanyar la feina, al meu entendre, un nivell fenomenal, amb un disseny fantàstic, tenint en compte la necessitat de desplegar tots els elements típics de la coberta. Valor artístic, així com el treball de seguiment al contingut dels llibres també són gran. Guanyar l'entrada del concurs (com totes les altres obres presentades per al concurs) es pot veure aquí:
    https://www.Facebook.com/events/752897478115231

    Vaig felicitar el guanyador del concurs, i va instar tots els a prestar atenció al seu treball.

    Vaig recordar que encara hi ha una mostra gratuïta en forma de 154 pàgines de la primera part del llibre (pròlegs i els primers 2 capítols). Un enllaç a una mostra gratuïta es pot trobar aquí: https://www.Facebook.com/wojny.zywiolow
    Original text

  3. #3
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Desembre 2014
    Missatges
    2

    Default

    Gràcies per les mostres gratis, a fer una ullada a l'obra del guanyador.

  4. #4
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Text automatically translated from: Polish to: Catalan
    Translated text
    Llibre ara disponible en llibreries

    I per a tots el destí de la informació de seguiment que cobreix el llibre ja està disponible en llibreries
    També encara hi ha lliures 2 capítols descarregar passes: www.Facebook.com/ wojny.zywiolow

    La portada final:
    Original text
    Durar editat per vBET; 12-12-14 A 07:53.

  5. #5
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Text automatically translated from: Polish to: Catalan
    Translated text
    Quote Iniciat per Ewelina Kiełbasińska (na fanpage)
    Recomano un llibre acaba de llegir skoczyłam. És una enginyosa, addictiu i interessant La majoria va caure en el meu cap aquesta peça perquè no em esperava aquesta fantasia: "... una... El lladre de la nit
    Una cosa realment gaudeix

    Font: comentar les passes de la guerra dels elements
    Original text

  6. #6
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Text automatically translated from: Polish to: Catalan
    Translated text
    Quote Iniciat per szczere-recenzje.pl
    Si voleu trencar completament de la realitat i per un bon pocs dies drenar del món de la màgia, és una guerra dels elements són alguna cosa per a vostè.

    Aquest volum extens (opera prima del jove autor) certament hauria en el prestatge d'algú no només amant adolescent, d'estil en les terres de l'edat mitjana, criatures misterioses i duels màgics.
    Pełna recenzja dostępna na szczere-recenzje.pl/michal-podbielski-wojny-zywiolow-przebudzenie-ziemi-udreczeni/2822/
    Original text

  7. #7
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Text automatically translated from: Polish to: Catalan
    Translated text
    Quote Iniciat per moje-ukochane-czytadelka
    Això és un ha tenir per a qualsevol fan de la ciència ficció.
    ...
    l'autor tot el temps em va mantenir en suspens i curiositat
    ...
    No puc esperar quan vaig moure una altra vegada a aquest món
    Pełna recenzja dostępna na moje-ukochane-czytadelka.blogspot.com/2015/02/242wojny-zywioow-przebudzenie-ziemi.htmlp
    Original text

  8. #8
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Text automatically translated from: Polish to: Catalan
    Translated text
    Quote Iniciat per zapiski-okularnicy.pl
    un llibre que ha estimulat la meva imaginació i la curiositat. Sięgnęłabym més immediatament després d'una altra part.
    ...
    Estic impressionat amb aquesta lectura. No esperava que així participar me.
    ...
    Puc recomanar a tots els fans d'aquest gènere
    Pełna recenzja dostępna na www.zapiski-okularnicy.pl/2015/03/micha-podbielski-wojny-zywioow.html
    Original text

  9. #9
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Text automatically translated from: Polish to: Catalan
    Translated text
    Quote Iniciat per Globster na lubimyczytac.pl
    Hi ha una crueltat a Martin, un enorme món multidimensional i una multitud d'ala fils Erikson, o descripcions detallades de la batalla que associar-me regnes oblidats.
    ...
    Jo estava llegint el sovint irresistible temptació de przekartkowania pàgines a veure què passa amb el meu heroi favorit.
    ...
    un llibre pot en bona consciència recomano a tots els amants del gènere
    Pełna opinia dostępna na lubimyczytac.pl/ksiazka/242437/wojny-zywiolow-przebudzenie-ziemi-udreczeni/opinia/25012707
    Original text
    Durar editat per vBET; 20-03-15 A 21:09.

  10. #10
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Text automatically translated from: Polish to: Catalan
    Translated text
    Original text

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •