Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 7 de 8 FirstPrimer ... 5678 PassatLast
Resultats 61 a 70 de 73

Tema: Mapa del lloc d'integració del generador

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    16

Quote Iniciat per vBET View Post
    Gran que ja tens la resposta. Per favor nota que estem pensant aproximadament afegint suport dins sitemap integració per generar URLs amb nexes traduïts ja (ara codi de llengua única és afegit). Tenim idea que per fer-lo sense matar actuació. Requerirà per separar memòria cau per a títols dins vBET i generarà traduir nexe només per aquells quins són ja cached. D'aquesta manera el no matarà actuació per fer sol·licituds de traducció dels milers. No podem dir quan exactament el serà recolzat. A aquest moment la prioritat més gran és per recolzar altra traducció manté quin ja hem implementat, encara s'han de tancar algunes coses petites davant el soltarem. Després d'allò comprovarem sol·licituds de característica oberta llisten i fa prioritats per a altres tasques
    Té vostè una idea de quan estarà acabat?

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,
    vBET és ja de vacances - respondrà després d'allò

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    16

Quote Iniciat per kamilkurczak View Post
    hola,
    vBET és ja de vacances - respondrà després d'allò
    Això no és bo!

Just vaig comprar vBET Marcant Llicència de Cost que utilitza Diners pels Minuts a través d'Unió Occidental. Quan tornar així que puc descarregar vBET? Sóc ansiós d'instal·lar.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

et Pot descarregar vBET ARA****** si us plau feu clic aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    16

Quote Iniciat per kamilkurczak View Post
    et Pot descarregar vBET ARA****** si us plau feu clic aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php
    Descàrregues
    Ho sentim, però vostè no ha comprat cap llicència per vBET3.x/4.x encara. Si us plau, aneu a la nostra secció de compres i de comprar la llicència per poder descarregar.
    Si acaba de comprar la llicència si us plau esperi fins que les dades seran actualitzades en el nostre sistema.

En cas d'alguna pregunta, poseu-vos en contacte amb nosaltres.

^ ^ ^ Jo ho compri. No ha rebut els diners encara?

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Ha comprat des d'aquest compte (usuari Octavio)? si us plau enviar el seu número de factura per PM

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    16

Sí l'hi vaig comprar a Octavio i li enviarem el MTCN.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola. Ja estic de tornada de les vacances. En aquest moment no tenim dies relase per aquesta funció. Encara hem de implementar el suport per als motors de tranlsation altres vBET3.x (ara només vBET4.x ho suporta). Així que després que farem plans per a altres funcions

Quant al pagament - veure aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post9147

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Ho sento si això és una qüestió novell total, però en aquesta part del codi d'integrar informats:

Code:
    require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    si el meu fòrum es troba en un directori diferent, com és el meu. És en "fòrums", he de canviar això:

Code:
    require_once(DIR. '/forums/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    Per tant, afegir el / s fòrums en front de la / includes?

Gràcies.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Taurus View Post
    Ho sento si això és una qüestió novell total, però en aquesta part del codi d'integrar informats:

Code:
    require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    si el meu fòrum es troba en un directori diferent, com és el meu. És en "fòrums", he de canviar això:

Code:
    require_once(DIR. '/forums/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    Per tant, afegir el / s fòrums en front de la / includes?

Gràcies.

No Cal estar bé des DIR ja ha d'incloure la ruta al directori del fòrum. Així que si us plau, utilitzeu per primera vegada com és.

Pàgina 7 de 8 FirstPrimer ... 5678 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •