Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 6 FirstPrimer 1234 ... PassatLast
Resultats 11 a 20 de 52

Tema: Matías integració

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    6

Text automatically translated from: Polish to: Catalan
    Translated text
    Al principi va ser un bàsic reescriptures de la vBSEO lighttpd veu alguna cosa com això:

Code:
    $HTTP["host"] == "DOMENA" {
    server.document-root = "SCIEZKA DO /HTML/"
    url.rewrite-once = (
    "^/(sitemap.*\.(xml|txt)(\.gz)?)$" => "/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1",
    "^(/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|customavatars)/.*)$" => "$1",
    "^(/favicon\.ico|/robots\.txt|.*clear\.gif)$" => "$1",
    "^/(.+)\?(.*)$" => "/vbseo.php?$2",
    "^/(.+)$" => "/vbseo.php"
    )
    }
    Vaig mirar en aquest fòrum i en l'actualitat torna a escriure TOT són aquestes:
    Code:
    $HTTP["host"] == "SCIEZKA DO STRONY" {
    server.document-root = "SCIEZKA DO /HTML/"
    url.rewrite-once = (
    "^/(sitemap.*\.(xml|txt)(\.gz)?)$" => "/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1",
    "^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=",
    "^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=$2",
    "^(/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|customavatars)/.*)$" => "$1",
    "^(/favicon\.ico|/robots\.txt|.*clear\.gif)$" => "$1",
    "^/(.+)\?(.*)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?$2",
    "^/(.+)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php"
    )
    }
    És evident que no funciona - mostra una pàgina en blanc a l'entrada de l'índex només funciona a la resta forum.php polonès de la krzaczy

Gràcies per endavant pel suport,
    La seva.
    Original text

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Translated text
    Quina és l'adreça del teu fòrum? - Necessito saber si el fòrum utilitza un subdirectori en la direcció, i com a tal, el que
    Original text

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    6

Hola,

Publicat per PM

Salutacions cordials

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Translated text
    Veig que els desapareguts "/" al final de les regles. Utilitzeu el següent:
    PHP Code:
    $HTTP["host"] == "PATH TO FORUM" {
    server.document-root "PATH TO /HTML/"
    url.rewrite-once = (
    "^/(sitemap.*\.(xml|txt)(\.gz)?)$" => "/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1",
    "^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/",
    "^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2",
    "^(/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|customavatars)/.*)$" => "$1",
    "^(/favicon\.ico|/robots\.txt|.*clear\.gif)$" => "$1",
    "^/(.+)\?(.*)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?$2",
    "^/(.+)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php"
    )

Original text

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    6

Translated text
    Per desgràcia, amb / sense - no funciona de la mateixa manera que es comporta.

Potser aquest codi ha de precedir la regla de Matías?
    Original text

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per precylnet View Post
    Translated text
    Per desgràcia, amb / sense - no funciona de la mateixa manera que es comporta.

Potser aquest codi ha de precedir la regla de Matías?
    Original text
    Translated text
    No - Matías regla no pot ser abans d'això. Ells ja no són necessaris - redireccions VBET sota de Matías. Si us plau, una mica de paciència - przyglądnę mateixos a aquest enfocament i el que està succeint a l'arxiu de vbenterprisetransaltor_seo.php (que pot emetre qualsevol zminenych).

EDIT:
    El seu fòrum està ara desactivat, per la qual cosa no es pot dir totalment el que està succeint. La pàgina amb el missatge traduït correctament i em va enviar una adreça de segon a la tarda és dolent (en lloc forum.php ha de ser / fòrum /) - El pegat també i funciona correctament amb les traduccions. Estàs segur que segueix sent un problema, o potser les regles són correctes?
    Original text
    Durar editat per vBET; 26-04-10 A 03:34.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    6

Translated text
    Hola,

Segueix sent un problema, la informació sobre el LP.

La seva.
    Original text

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per precylnet View Post
    Translated text
    Hola,

Segueix sent un problema, la informació sobre el LP.

La seva.
    Original text
    Anar-hi.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    2

Smile Matías integració

Tinc la versió gratuïta de prova en el meu fòrum vb3.8 treballant molt bé i m'agradaria comprar això per el fòrum principal on VB4.02 Matías està instal lat.

Un dels temes em vaig adonar és que necessita pàgina aliaises estableix en blanc mentre que jo tinc actualment fòrum / index.php i fòrum / index.php? com el CMS està a l'arrel del domini i el fòrum està en el directori www-example-com/forum.

És molt fàcil ficar la pota i Matías tenen plugins caure tot el fòrum per a ...

Per què són l'espai en blanc aliaises? - Utilitza Matías aquí i al portal de l'arrel - ¿Quines són les seves opcions?

aplaudiments

roy

Són les instruccions precises d'integració aquí perquè puguem revisar abans de descarregar?

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per roymogg View Post
    Tinc la versió gratuïta de prova en el meu fòrum vb3.8 treballant molt bé i m'agradaria comprar això per el fòrum principal on VB4.02 Matías està instal lat.

Un dels temes em vaig adonar és que necessita pàgina aliaises estableix en blanc mentre que jo tinc actualment fòrum / index.php i fòrum / index.php? com el CMS està a l'arrel del domini i el fòrum està en el directori www-example-com/forum.

És molt fàcil ficar la pota i Matías tenen plugins caure tot el fòrum per a ...

Per què són l'espai en blanc aliaises? - Utilitza Matías aquí i al portal de l'arrel - ¿Quines són les seves opcions?

aplaudiments

roy

Són les instruccions precises d'integració aquí perquè puguem revisar abans de descarregar?
    Tingueu en compte que els àlies de pàgina no s'ha d'estar en blanc més - és des de fa diverses versions

Si se segueix mostrant la informació en qualsevol lloc en el fòrum a terme - si us plau Doni'ns enllaç i el corregirem

Pàgina 2 de 6 FirstPrimer 1234 ... PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •