Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 3 de 6 FirstPrimer 12345 ... PassatLast
Resultats 21 a 30 de 52

Tema: Matías integració

Prohibit
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    2

Smile Aliais pàgina d'inici

El alliais teva pàgina d'inici en blanc es troba en les instruccions per a la integració VBSO mostra en vbulletin.org.

això va ser version243 crec - és aquesta instrucció no és vàlida?

aplaudiments

RoyMogg

text en vb.org

Tinc enllaços SEO traducció, jo faig servir Matías i en la pàgina principal no s'està traduint - el que està malament?
    En primer lloc, assegureu-vos que les seves regles htaccess estan bé -. Sobretot per als fòrums de subdirectori a la URL.
    En segon lloc, no utilitzi Definir Homepage funcionalitat Àlies de Matías (assegureu-vos que està en blanc).

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per roymogg View Post
    El alliais teva pàgina d'inici en blanc es troba en les instruccions per a la integració VBSO mostra en vbulletin.org.

això va ser version243 crec - és aquesta instrucció no és vàlida?

aplaudiments

RoyMogg

text en vb.org

Tinc enllaços SEO traducció, jo faig servir Matías i en la pàgina principal no s'està traduint - el que està malament?
    En primer lloc, assegureu-vos que les seves regles htaccess estan bé -. Sobretot per als fòrums de subdirectori a la URL.
    En segon lloc, no utilitzi Definir Homepage funcionalitat Àlies de Matías (assegureu-vos que està en blanc).
    Sí - això ja no és vàlida. Hem fet canvis que permet tenir àlies casa. Jo vaig a anar ara mateix per treure dades antics. Gràcies per assenyalar el que ens
    Durar editat per vBET; 01-05-10 A 21:56.

Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    55

i sobre els vincles de Matías d'articles cm i entrades de bloc?

¿Hi ha alguna cosa que necessitem canviar perquè això sigui possible?

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per magmf View Post
    i sobre els vincles de Matías d'articles cm i entrades de bloc?

¿Hi ha alguna cosa que necessitem canviar perquè això sigui possible?
    Aquells són traduïts per vBET - per favor veure instruccions d'integració en readme.html dins vBET paquet

Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    45

Text automatically translated from: Portuguese to: Catalan
    Translated text
    Hola, jo sé que vostè diu per afegir les regles abans de la vbseo.php normes htacces, però per a moltes persones pot confondre, ja que hi ha dues línies amb "vbseo.php".

Aquí hi ha el. Htaccess Matías original, es pot especificar la línia exacta que cal afegir les regles htaccess vBET?

Code:
    1 RewriteEngine On
    2 RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    3 RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    4 RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    5 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    6 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    7 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    8 RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    Original text

Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    45

Translated text
    Si us plau, algú pot posar un exemple complet d'una. "Htaccess" que treballa amb vBET i vBSEO?

Jo crec que la quantitat de missatges (i pàgines) d'aquest tema justifica un exemple.

[] S,
    Rafael.
    Original text

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per trevis View Post
    Translated text
    Hola, jo sé que vostè diu per afegir les regles abans de la vbseo.php normes htacces, però per a moltes persones pot confondre, ja que hi ha dues línies amb "vbseo.php".

Aquí hi ha el. Htaccess Matías original, es pot especificar la línia exacta que cal afegir les regles htaccess vBET?

Code:
    1 RewriteEngine On
    2 RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    3 RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    4 RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    5 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    6 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    7 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    8 RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    Original text
    Que es descriu clarament per afegir regles VBET just abans de que totes les regles per vbseo.php Així que "just abans de que totes les regles per vbseo.php 'significa - abans de la primera, que és vbseo.php - no abans, no després.

No ens vam adonar que pot ser confús. Com suggereixes que l'hi descriuria? - Estarem encantats de tenir algun suggeriment de com millorar la seva descripció

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per trevis View Post
    Translated text
    Si us plau, algú pot posar un exemple complet d'una. "Htaccess" que treballa amb vBET i vBSEO?

Jo crec que la quantitat de missatges (i pàgines) d'aquest tema justifica un exemple.

[] S,
    Rafael.
    Original text
    Si us plau doni la seva real contingut htaccess i el fòrum URL -. Enviarem de nou les regles amb els canvis apropiats

Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    45

Translated text
    El lloc és www [punt] Mandela [dot] org i el meu "htaccess" ara és això.:
    Code:
    RewriteEngine on

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^mandela\.org
    RewriteRule ^(.*)$ http://www.mandela.org/$1 [R=permanent,L]

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^.*$
    RewriteRule ^404\.shtml$ "http\:\/\/www\.mandela\.org" [R=301,L]

#RULES for SEO translation links without any SEO engine (on raw vBulletin links)
    #If you are using vB 'Mod Rewrite Friendly URLs' then put those rules JUST BEFORE vB rules
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]

#vBulletin Standard Rules
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -s [OR]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -l [OR]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d

RewriteRule ^.*$ - [NC,L]

# Forum
    RewriteRule ^threads/.* showthread.php [QSA]
    RewriteRule ^forums/.* forumdisplay.php [QSA]
    RewriteRule ^members/.* member.php [QSA]
    RewriteRule ^blogs/.* blog.php [QSA]
    ReWriteRule ^entries/.* entry.php [QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -s [OR]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -l [OR]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d

RewriteRule ^.*$ - [NC,L]

# MVC
    RewriteRule ^(?:(.*?)(?:/|$))(.*|$)$ $1.php?r=$2 [QSA]
    Sóc discapacitat amb Matías. He tractat de posar les seves regles abans que tots vbseo.php però vaig tenir bons resultats.
    Original text

Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    45

Quote Iniciat per vBET View Post
    Que es descriu clarament per afegir regles VBET just abans de que totes les regles per vbseo.php Així que "just abans de que totes les regles per vbseo.php 'significa - abans de la primera, que és vbseo.php - no abans, no després.

No ens vam adonar que pot ser confús. Com suggereixes que l'hi descriuria? - Estarem encantats de tenir algun suggeriment de com millorar la seva descripció
    Translated text
    Per exemple, llegir les seves instruccions jo posaria els detalls de la seva htaccess entre les línies 3 i 4, és correcte? Si ho vaig intentar i no va funcionar
    Original text

Pàgina 3 de 6 FirstPrimer 12345 ... PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •