Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: Obres DBSEO

  1. #1
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Febrer 2012
    Missatges
    12

    Default Obres DBSEO

    només en cas que algú està interessat.

    Obtenir dbseo organització i explotació primer

    llavors instal·li vbet i utilitzar l'url normal escenes no tria res a veure amb vbseo

    Meus problemes on puc obtenir resultats en blanc i diverses altres wierdness es va reduir a una instal·lació de gran així assegurar-se que ha eliminat completament

    llavors assegureu-vos que teniu un traductor de treball aquest va ser el meu proper número. durant la prova i havia utilitzat la quota completa de yandex en un dia ro retratar una mica així que estava veient assumptes estranys després que

    Equip VBET podria vostè si us plau, tenen algun tipus de un informant / informació pàgina on diu que ha estat traduïda i whats gonna ser ytranslated (és a dir és a la cua etc) i vaig tenir un temps difícil esbrinar per què em semblava tenir EN memòria cau FR elements només (encara que francès no va funcionar)

    basiclaly si vostè rep un problema tornar a zero i començar de nou

    Afegir vbet darrera i no es fiquin amb res després.

  2. #2
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Tingueu en compte que vBET permet configurar quines llengües haurien de ser cached. Si vostè amagatall només EN i FR, aleshores possiblement heu desactivat la memòria cau per a altres llengües. També manualment pot anar a la pàgina traduïda en un altre idioma i si que està traduïda (pot ser també de quota en proveïdor de traducció) llavors comprovar-lo anar a la memòria cau. També en cas d'amagatall d'aquests ha d'establir drets apropiats per directori (detalls en la descripció de memòria cau d'aquests).

  3. #3
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Nov 2014
    Missatges
    4

    Default

    Hola nois em va enviar un altre fil sobre això. No estic veient el meu fil perquè m'estic preguntant si això és un producte mort?

  4. #4
    Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

    Default

    El seu missatge ha desapareixen amb moderació. Això s'ha aprovat i el Mostra. vBET treballa i desenvolupa.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •