Entra en conflicte amb PhotoPost Pro quan les persones tenen seleccionar un PhotoPost traducció dóna l'error 404, i també aquells que usen enllaços vBSEO aquest camí per als canvis pp / a / etc galeria
fins i tot wghen i afegir ignorar / url àlbums
Entra en conflicte amb PhotoPost Pro quan les persones tenen seleccionar un PhotoPost traducció dóna l'error 404, i també aquells que usen enllaços vBSEO aquest camí per als canvis pp / a / etc galeria
fins i tot wghen i afegir ignorar / url àlbums
Durar editat per tsak76; 15-02-10 A 13:46.
No hem fet encara els problemes d'integració en la PhotoPost Pro i no sabem els detalls sobre com funciona.
Si vostè pot experimentar un temps i veure què va a treballar amb vincles amb 'llengua' Paràmetre. Si sí, llavors significa que necessites addicional .htaccess Arxiu en photopost directori per donar suport enllaços de traducció del SEO. Si us plau escriure'ns aproximadament resultats
De passar per alt - que va escriure que són enllaços a PhotoPost / Galeria, Però bloquejat / Àlbums - Aquest és el tema. Enllaç bloc apropiat i PhotoPost no es traduiran en absolut.
També estic interessat en una solució per PhotoPost ... el tinc al meu lloc pedicabforum /. Com
Si us plau, comparteixi, si trobem una solució ....
Tx
Així que en aquest moment es poden establir per a no donar suport a les traduccions a tots per PhotoPost Pro
Si us plau em pot PM accedir als detalls de qualsevol fòrum (es pot provar el fòrum), que ha instal lat PhotoPost Pro i VBET del que puc veure com funciona i potser buscar la manera de com ho suporta. Mentre les pàgines generades per PhotoPost Pro es generen per vBulletin hauria de ser una forma de suport a la traducció. Igual que el donem suport per a les nostres pàgines fora del directori del fòrum.
La integració amb Pro Photo Post amb el suport ara Va ser molt d'hora, però el va escriure en un altre lloc de manera que només vareta per donar la nota real aquí. Per obtenir instruccions consulteu aquí:
http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html