Aconseguint això en totes les meves pàgines. Executant la darrera versió.
Advertiment: Argument no vàlid subministrat per foreach() en /home/site/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php en línia 734
Aconseguint això en totes les meves pàgines. Executant la darrera versió.
Advertiment: Argument no vàlid subministrat per foreach() en /home/site/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php en línia 734
Si us plau doni'm un enllaç a l'assumpte. Si us plau enviï'm un PM detalls d'accés administrador CP i FTP. Vaig a comprovar el que està passant allà
No tinc accés al FTP.
Ràpidament fixar per aquest assumpte:
- Arxiu obert includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
- Cerca:
PHP Code:
if($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_alternate_tag'])
- Substituir per:
PHP Code:
if($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_alternate_tag'] && !$vbulletin->userinfo['userid'])
Aquest destret ràpid s'afegiran en el pròxim llançament.
Gràcies, allò treballava.
He actualitzat a la última versió de vBET. Vaig haver de tornar a aplicar aquest destret, però ara està mostrant en totes les pàgines d'aquests no importa què.
No veig el problema al seu lloc web.
La última versió vBET és 4.7.2. La vostra versió és 4.7.1. Han fet un baixar de categoria?
Sí, baixava després veia això, però sembla que està succeint a 4.7.1 així. Això només estigui passant quan no hi ha proveïdors de traduccions disponibles (Google està marcat com a disponible en el meu cas, però no tinc una clau d'API introduït per a ells). Quan això passa les discussions són també no es tradueixen.
Si no teniu una clau de Google després que hauria de ser impossibilitat automàticament. Manualment desactiveu Google en AdminCP -> vBET -> traducció proveïdors de disponibilitat. Si us plau deixi'm saber si Google engegar automàticament AdminCP -> vBET -> traducció proveïdors de disponibilitat.
Si us plau deixi'm saber si això resol els problemes.
En realitat, sembla que em vaig equivocar. Tot i que Google ara es queda fora després d'instal·lar-lo manualment, l'error encara apareix. No obstant això, no sembla tot el temps. No puc trobar un patró. Naturalment se n va quan "Afegeix una etiqueta alternatiu" està desactivada.