Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 5 de 5

Tema: Ignorar url no funciona

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Default Ignorar url no funciona

Més d'hora, vam fer una solució manual per solucionar aquest problema, però, ara, un cop més, això és demostrant ser un problema.

Tinc un fòrum en el qual actua com un enllaç i apunta directament a mysite.com / lensreviews.

He afegit "lensreviews 'a l'opció url ignorar, però, cada vegada que un usuari amb traduccions accessos que enllacen, es va a mysite.com / fòrums / lang / lensreviews

¿Algun consell? Vostè pot provar això com un convidat a casa meva fòrum.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Actualització: això només passa per als usuaris connectats amb el llenguatge establert en els seus perfils. Intenta ingressar com *********
    Durar editat per vBET; 15-02-10 A 12:39. Raó: Elimina les dades d'accés

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Vaig allà. També si us plau, per la seva seguretat, no envieu en públic els detalls d'accés. Envieu les de PM. Vaig a canviar el missatge per eliminar les dades.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hi vaig anar i es registra en el compte de prova. Es redirigeix a la traducció alemanya (suposo que l'usuari de prova ha establert l'idioma per defecte en alemany). En primer lloc em va obrir codi font HTML i trobar tots els 'lensreviews "allà - tots els enllaços estan bé (així sense llenguatge). Llavors vaig revisar una d'aquestes fent clic i també va funcionar bé - la pàgina de destinació no es va traduir.

Si us plau revisi la mateixa. Si el problema persisteix si us plau ens dóna forma per a la seva reproducció. El que es descriu aquí no està funcionant.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Bé, aquesta és una bona notícia per a mi! Alguns membres han descrit aquest tema, i he estat capaç de reproduir-se abans, però això no està succeint ja per a mi tampoc. Potser és perquè he canviat "lensreviews 'a' / lensreviews 'a la opció URL ignorar recentment. Gràcies!

També gràcies a l'eliminació dels detalls del compte de prova d'accés

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •