Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 7 de 7

Tema: Estat de llenguatge integrat en el sistema de notificació de v

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    72

Exclamation Estat de llenguatge integrat en el sistema de notificació de v

Hola

Tinc un gran problema.

Estic usant un missatge de benvinguda per saludar als meus convidats i presentar-los a la idea del meu fòrum.

No obstant això, aquest missatge és sempre en alemany, ja que es realitza a través del Sistema d'Avisos de VB (i és una imatge per a fins de SEO)

Que seria bo tenir més opcions condició en el sistema d'avís.

Per exemple:
    - L'usuari no està navegant pel fòrum en [LANGUAGE]
    - L'usuari està navegant pel fòrum en [LANGUAGE]

Això també faria notes informatives sobre la traducció automàtica és possible.
    Això seria molt important per a mi i potser altres també.

Si algú té un treball al voltant d'aconseguir un estat de llengua en el sistema de notificació actual si us plau, deixa ara.

Starbug

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Si utilitzeu un sistema clar avís v ha de ser traduïda (o que estan escrivint sobre dues coses diferents). Si vostè està utilitzant el sistema v Notiver reforçada per mcloud - després s'adona que no estan en HTML net, però es tenen en JavaScript per mcloud - és per això que els que no es tradueixen. En aquest cas, només cal anar a les opcions de VBET Misc i convertir en "Traducció de missatges Matías en JavaScript". A continuació, serà traduït.

Si us plau, OPINI no és la solució. Si no, si us plau escriure més sobre el sistema d'avís v d'escriure sobre - sobretot quan en l'administrador CP el podem trobar.

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    72

Això va solucionar el meu problema, però, la idea segueix sent bona.

Recorda, et vaig demanar aquí per saber com puc mostrar un missatge per als clients que visitin el meu fòrum en un idioma traduït?

Aquestes opcions es donaria compte que és possible visualitzar un missatge a ells i no als clients que utilitzen la llengua materna.

No és urgend però tot i així seria una bona característica.

En l'actualitat em mostra el missatge amunt a través de hardcoded condicional en la meva plantilla.

Starbug

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

La solució és que tens ara mateix. Només ha d'afegir a la plantilla si secció amb la comprovació de condició no llengua paràmetres s'estableix.

Anem a investigar el sistema v missatge i comprovar les possibilitats per descriure missatge d'aquest tipus que només es mostrarà a la pàgina traduïda per Admin CP - com jo entenc que és el que vols. És així?

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    72

caiguda de les condicions com els altres, per exemple en el sistema de notificació és un membre de [grups]

Dues condicions:
    - L'usuari no està navegant pel fòrum en [LANGUAGE] (desplegable per a tots langauges activat)

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

que ja hem fet els grups d'usuaris nous en l'usuari pertany al grup d'usuaris opcions en el sistema d'avís. (Idiomes grup)
    2 noves opcions per a:
    1.L'usuari pertany al grup d'usuaris: [el seu idioma per defecte]
    2.L'usuari no pertanyen a grups d'usuaris: [el seu idioma per defecte]

1. pantalla de missatges només a les persones amb el llenguatge de l'opció
    2. no només la visualització de missatges a la gent amb el llenguatge de l'opció.
    Serà inclòs en el relase següent.

Ara, estic treballant en la idea ..
    Durar editat per kamilkurczak; 05-01-11 A 09:16.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Quote Iniciat per StarBuG View Post
    caiguda de les condicions com els altres, per exemple en el sistema de notificació és un membre de [grups]

Dues condicions:
    - L'usuari no està navegant pel fòrum en [LANGUAGE] (desplegable per a tots langauges activat)
    Ha fet .. s'inclouran en la pròxima relase

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •