Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12
Resultats 11 a 19 de 19

Tema: Fresc Instal·la No Treballant Després que Integració Amb Versió més Tardana De VBSEO

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

No veig problemes amb redirigeix. Enllaços que t'ha donat, movent-me a http://mymodeltalk.com/jobs/de/model-Càstings-suplent-audicions-texas/1157232-femella-model-21-per-gpa-golf-torneig.html.
    T'és provant-lo mentre ets logged dins?
    Si us plau, donar un exemple d'un incorrect redirigeix.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Cap resposta - va considerar l'assumpte és anat. Si no si us plau escriure aquí.

Membre
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Ubicació
    Atlanta
    Missatges
    39

Quote Iniciat per Marcin Kalak View Post
    Cap resposta - va considerar l'assumpte és anat. Si no si us plau escriure aquí.
    Sí i encara estic tenint problemes i realment appreaciate el si podries agafar un aspecte tu. Vaig provar a respond després que vaig retornar de les vacances i el vostre lloc era avall. Quan sigui que selecciono una llengua i intent a drill avall a un correu que el correu redirigeix a res. Per cas: http://mymodeltalk.com/jobs/ru/models/1162426-Un.html redirigeix a http://mymodeltalk.com/jobs/ru/model...t_Retard0x.html.

També les icones de fòrum no mostren però la base href és posat correctament. He fet la instal·lació quatre temps a cap avail i ha estat intentant fixar això per quatre mesos ara. He no ajuda realment aconseguida del vostre suport. Pitjor... Google està deixant caure el meu ranking dins resultats de recerca a causa del redirigeix i enllaços dolents.

NO FELIÇ EN ABSOLUT. Sembla com un real tech servei de suport voldria comprovar el lloc, i instal·lació per ells.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Veig l'assumpte i treballant en un fixar.
    Durar editat per Marcin Kalak; 23-05-13 A 22:01.

Membre
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Ubicació
    Atlanta
    Missatges
    39

Gràcies. Gràcies Tant. Creure'm el seu un assumpte de frustrar per mi per tractar.
    Jo apprecia\u200bte els vostres esforços.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Tens un conflicte amb el plugin perquè no carrega vBET global_complete ganxo.
    Vaig comprovar aquest conflicte per canviar dins Plugins de -> de AdminCP & productes -> Plugin Manager -> vB Enterprise Traductor global_complete Ordre d'execució a 1 i aquest ganxo va començar per treballar. El ganxo ha de ser ordre d'execució més gran per treballar bé, però perquè després que havent-hi un conflicte amb un altre plugin.
    Provar apagar altre plugins fins que vBET global_complete ganxo Treballarà correctament (per comprovar això, volta en el AdminCP -> vBET traducció -> Opcions -> temps de resposta de traducció I veure si dins la pàgina és mostrada en superior del Traducció temps de resposta). Per impossibilitar plugins anar a AdminCP->Plugins & Productes->Dirigir Productes I seleccionar impossibilitar l'apropiat plugin.
    Quan identifiques que el plugin fa el problema som feliços d'assistir-te dins resolent el conflicte.

Membre
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Ubicació
    Atlanta
    Missatges
    39

Farà, tens una llista de ja identificat incompatible plugins? Just curiós.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

No tenim una llista d'incompatible plugins, perquè intentem resoldre els assumptes d'integració plugins. Alguns exemples de tals solucions és localitzat a: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •