Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12
Resultats 11 a 12 de 12

Tema: Múltiple mysql processos

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Apr 2012
    Missatges
    14

okay De llavors ençà no hi ha cap reemborsament , el donaré més safata .

Com per fer la bandera més gran en el meu lloc ?

Pot comproves el meu lloc www.worldwide-invest.org , després de tot pagament quan i safata qualsevol llengua aconsegueixo pàgina buida i el meu efectiu posat a 0 .

També quant i ha de paga per cada pàgina en el meu lloc per llengua ? Amb Microsoft tradueix ?
    Microsoft tradueix dóna 2 Milions lliure mensual , pot i però més d'un compte així que cada un compte tindrà 2M jo safata que a mà i treballi , així que si i el pot afegir automàticament serà maco no tant només 4-5 compte més el meu servei pagat manejarà el meu lloc .

Tinc un problema real amb cashing i suport de VB diu que és dels productes i tu diuen és VB , A mi sigui molt sincer de tu si m'ajudes per fixar que , cada 4-5 dies el meu servidor de lloc serà matat de l'efectiu de VB .

Gràcies Per endavant
    Durar editat per majjed2008; 22-10-12 A 12:24.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Si us plau mantenir un emet per un rosca.
    Pot comproves el meu lloc A tot el món Invertir - Forex Fòrum - Mundial Ample Inverteix , després de tot pagament quan i safata qualsevol llengua aconsegueixo pàgina buida i el meu efectiu posat a 0 .
    Complau PM em detalls d'accés a Admin CP, FTP. Comprovaré què està anant en allà

Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •