Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: Prohibit de Google?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Default Prohibit de Google?

He estat tenint problemes amb els processos de apatxe atrapats en estat de treball després d'actualitzar la nit anterior. De moment no puc fer res per traduir. Fins i tot he intentat tornar a 3.2.2. Processos només es sentin allà fins que em surt un error de porta d'enllaç 504 de temps d'espera.

És possible que Google ha prohibit a través d'IP? Si és així com puc saber?

Tot estava funcionant bé fins que la meva memòria cau s'esborra amb l'actualització

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Vaig trobar la resposta: http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post9

El problema és que el meu servidor és només donar una resposta de "temps d'espera d'entrada 504". A part d'això veig molt, molt dels processos de apatxe a la W (de treball) afirmen que tenen un llenguatge URL. No hi ha dades que s'escriuen a la memòria cau.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Molt bé - crec que ho he descobert. En alguna part he passat per alt completament. El meu firewall!
    Hauria d'haver sabut que 1.000 's de les sol licituds d'un minut s'ha provocat una situació en el meu firewall. Com a resultat, el meu servidor bloqueja Google dels resultats de tornada! DOH!

Jo pensar tot està funcionant bé ara.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Molt bo escoltar

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts