Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12
Resultats 11 a 18 de 18

Tema: Error 310 (xarxa::ERR_TAMBÉ_MOLTS_REDIRIGEIX)

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Quote Iniciat per Matt Olieman
    Jo don´t habilitar vBET encara perquè tinc aquells assumptes i jo don´t vol perdre trànsit perquè el vBSEO sitemap el generador afegeix al sitemap el traduït urls.
    Gires en vBET i impossibilitar (no mostra) banderes. Els usuaris no seran capaços de traduir les pàgines i no pot veure l'assumpte. vBSEO No és correctament va configurar vBSEO sitemap generador no ser afegit incorrect url.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    15

Quote Iniciat per Marcin Kalak View Post
    Gires en vBET i impossibilitar (no mostra) banderes. Els usuaris no seran capaços de traduir les pàgines i no pot veure l'assumpte. vBSEO No és correctament va configurar vBSEO sitemap generador no ser afegit incorrect url.
    Puc´t activate vBET i esperar 4 dies pel vostre suport...

Si us plau habilitar-lo quan seràs capaç de treballar en aquest.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

No m'envies detalls d'accés del PM a FTP (nom/de servidor amfitrió, username, contrasenya) i vBSEO CP (contrasenya).

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    15

Quote Iniciat per Marcin Kalak View Post
    No m'envies detalls d'accés del PM a FTP (nom/de servidor amfitrió, username, contrasenya) i vBSEO CP (contrasenya).
    Dada d'accés és el pm títol...

Jo´ve resend tu el correu electrònic

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Si comprovo una situació que necessita ser corrent i sistema integrat. No pugui treballar perquè vas fer integració dolenta. Inici el sistema, la integració i escriure si treballa. Si ens vols a farem aquesta integració és un servei va pagar $ 30 (Compra upgrades). Et recordo que totes les declaracions són descrites #en detall dins vBET/-No-upload/readme.html I pots fer aquest tu de franc. Si el problema ocorregut ajudarà el trobes.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Cap resposta - va considerar l'assumpte és anat. Si no si us plau escriure aquí.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Dec 2016
    Missatges
    1

Estic tenint ERR_TAMBÉ_MOLTS_REDIRIGEIX problema en el meu PC.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

En quina pàgina tens aquests assumptes? Si us plau crear un tema nou amb una descripció detallada d'aquest assumpte.

Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •