Hola, sóc bastant nou en vBulletin i mods, i així tinc unes quantes preguntes.
M'agradaria adquirir aquest plugin/add-on, però els I volen assegurar-se que hi ha encara actualment suport en la seva totalitat. Un amic meu va adquirir aquest per al seu lloc, però que no va rebre el codi d'activació necessari per a que funcioni. També va intentar contactar-se amb suport unes quantes vegades però no ha rebut cap ajuda.
M'agradaria adquirir això, ja que aquest és el traductor millor que he vist, però no m'agradaria tenir cap problema d'instal·lació. Que compra suport d'instal·lació amb l'afegir damunt, així que pot instal·lar per a mi amb el codi adequat necessari per a l'activació.
També puc preguntar per què el meu amic pot no estar rebent cap suport per a la seva assumpte d'activació? Ell no pot trobar el seu codi i ha enviat per correu electrònic unes quantes vegades per aconseguir-ho. També intentava fer llocs a aquest fòrum però seu missatges no estan apareixent aquí. M'encantaria en gran manera d'aconseguir aquest plugin instal lat molt aviat en el meu fòrum així la seva resposta és molt apreciat.
Gràcies.
Fernando