Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 5 de 5

Tema: Comprar preguntes / instal·lació

Prohibit
    Data d'ingrés
    Maig 2012
    Missatges
    1

Default Comprar preguntes / instal·lació

Hola, sóc bastant nou en vBulletin i mods, i així tinc unes quantes preguntes.

M'agradaria adquirir aquest plugin/add-on, però els I volen assegurar-se que hi ha encara actualment suport en la seva totalitat. Un amic meu va adquirir aquest per al seu lloc, però que no va rebre el codi d'activació necessari per a que funcioni. També va intentar contactar-se amb suport unes quantes vegades però no ha rebut cap ajuda.

M'agradaria adquirir això, ja que aquest és el traductor millor que he vist, però no m'agradaria tenir cap problema d'instal·lació. Que compra suport d'instal·lació amb l'afegir damunt, així que pot instal·lar per a mi amb el codi adequat necessari per a l'activació.

També puc preguntar per què el meu amic pot no estar rebent cap suport per a la seva assumpte d'activació? Ell no pot trobar el seu codi i ha enviat per correu electrònic unes quantes vegades per aconseguir-ho. També intentava fer llocs a aquest fòrum però seu missatges no estan apareixent aquí. M'encantaria en gran manera d'aconseguir aquest plugin instal lat molt aviat en el meu fòrum així la seva resposta és molt apreciat.

Gràcies.
    Fernando

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Hola
    Si vostè compra el servei d'instal lació farem tot instalation en lloc de vostè -Així que vostè no ha de preocupar-se sobre servei d'instalation.

Sobre el seu problema d'amic. Fem tot el suport només pel nostre fòrum - i post de cada nou usuari necessita ser moderada, així que ell no vist el seu correu després que ell ho va escriure. Podem respondre a tots els correus tan aviat com sigui possible.

Aquí és el fil on situacions similars té happend (potser aquest és post del seu amic) FEU CLIC A -com vostè pot se tractem d'ajudar, però no hi ha cap resposta d'usuari

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Feb 2014
    Missatges
    1

Text automatically translated from: Italian to: Catalan
    Translated text
    Hola, quant de temps prendrà per instal lar i activar el producte? per a mi es necessita només 5 llengües, anglès, francès, alemany, espanyol i portuguès, per a les altres llengües no ens interessa en aquest moment.
    També li demano si fer-vos lliure d'activació de l'API, perquè no sabem com activar aquests productes.
    gràcies
    Original text

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per fernando View Post
    M'agradaria adquirir aquest plugin/add-on, però els I volen assegurar-se que hi ha encara actualment suport en la seva totalitat. Un amic meu va adquirir aquest per al seu lloc, però que no va rebre el codi d'activació necessari per a que funcioni. També va intentar contactar-se amb suport unes quantes vegades però no ha rebut cap ajuda.
    La història que va escriure és fals. I és fàcil de reconèixer per a nosaltres que vostè va ser enganyat, perquè el codi d'activació (llicència) està disponible per a cada client a la pàgina de descàrrega a prop descarregar enllaç. Així que el seu amic tenia a veure si va descarregat el producte.
    També no és cert que qualsevol dels seus clients no aconseguir ajuda mai. Estem sempre resposta a missatges en aquest fòrum i vostè pot comprovar-se només per anar fil a fil.

Així que per aclarir - donem suport VBET i teniu aquest fòrum per donar-li suport.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Alex69 View Post
    Text automatically translated from: Italian to: Catalan
    Translated text
    Hola, quant de temps prendrà per instal lar i activar el producte? per a mi es necessita només 5 llengües, anglès, francès, alemany, espanyol i portuguès, per a les altres llengües no ens interessa en aquest moment.
    També li demano si fer-vos lliure d'activació de l'API, perquè no sabem com activar aquests productes.
    gràcies
    Original text
    Instal·lació és trivial, només pujar arxius al servidor i product.xml per Admin CP. Encara que cal configurar vBET. Opcions necessàries es descriuen en arxiu de readme.
    Durar editat per vBET; 11-03-14 A 12:41.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •