Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 6 de 6

Tema: Tots els anuncis de desaparèixer, necessita ajuda:)

  1. #1
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    15

    Cool Tots els anuncis de desaparèixer, necessita ajuda:)

    He instal lat l'última versió 2.4.1 al meu lloc de prova. Em va costar una mica la col.locació de les banderes i finalment va aparèixer sota oa la part inferior de la barra de navegació sota anunci.

    Selecció de treballs de traducció i va ser fantàstic, llavors, de sobte, l'anunci i banderes van desaparèixer.

    He desactivat el producte, no va passar res, encara falta un anunci. Llavors uninstaled el producte, encara no va passar res, cap anunci. He tret tots els arxius relacionats amb el producte. Ara tinc el meu anunci de nou.

    Qualsevol suggeriment serà molt apreciada.

    Gràcies,
    Matt Olieman
    mycockpit.org

  2. #2
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Molt estrany, però si vostè encara tenia problema amb els anuncis després de VBET s'ha desactivat, això significa que no va ser culpa de VBET (mod no fa res quan està desactivat - vBulletin es preocupa per ell). Sobretot, que estava treballant en el principi i només es va aturar en algun moment (segons tinc entès).

    Pot reproduir-se? Si us plau, instal VBET altra vegada i no tornar a passar?

    Podria ser un problema temporal amb AdSense.

  3. #3
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    15

    Default

    Això és el que jo pensava també. No té cap sentit, per això li vaig preguntar. Vaig a fer una reinstal.lació demà al matí (el meu temps). Et deixaré saber el que passa.

    Gràcies,
    Matt Olieman
    mycockpit.org

  4. #4
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Gran Ell el passarà de bell nou just després que vBET reinstall llavors mirarem més propers a allò

  5. #5
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    15

    Default

    Una bona notícia, la instal lació va anar bé i sense defectes. Fins ara, després d'una hora de prova, sense pèrdua d'anunci

    No m'agrada aquesta part .... PERÒ,

    1. Em vaig adonar que és bastant lent, no tan ràpid com en aquest lloc. Suposo que és la funció d'actualització

    2. Vaig trobar algunes anomalies en les categories del fòrum, he provat amb IE8 i Chrome. Tots dos tenen diferents anomalies.

    3. És el botó de barra de navegació només estan disponibles en VBET 3.3.?

    Si us plau, si fóssiu lliure de mirar en el lloc de prova MyCockpit.org - Inici

    Si vostè vol cavar més profund, que em faci saber per correu electrònic, també estaria encantat de prova beta VBET 3.3. al meu lloc de prova.

  6. #6
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    1. La versió gratuïta és més lent. VBET 3.x es paga i s'ha optimitzat molt més.
    2. Si us plau, obriu nou fil per això i descriure més
    3. Si et refereixes menú desplegable amb banderes - llavors sí.

    Tingueu en compte que VBET 3.3.0 no estarà llest per VB4. Versió de pagament de VBET estarà llest per VB4 al març.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •