Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 2 de 2

Tema: Lliure amb Judici o funcionalitat limitada Versió?

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Maig 2012
    Missatges
    2

Default Versió lliure

Abans que adquireixo, necessito fer segur això treballarà darrere de les meves empreses Firewall. Bloquem moltes eines de traducció perquè els usuaris poden utilitzar aquestes eines per aconseguir a pàgines web que són normalment va blocar.

És allà una versió que ha limitat funcionalitat, o va tenir un període de judici que puc provar en el meu entorn de QA? Si treballa, l'empenyeré al meu entorn de producció.

Una altra qüestió, necessito una llicència pel meu entorn de QA si estic corrent-lo dins producció també?

Gràcies

Drew

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Vam tenir la versió lliure quan traducció a Google i Microsoft era lliure. Després que ho va fer pagat ens vam aturar a donar suport a versió lliure des d'optimització de les necessitats de serveis de pagament que tenim en versió pagada.

Per favor nota que vBET requereix el vostre servidor per tenir accés a proveïdors de traducció externa (Microsoft i/o Google i/o Apertium). Totes traduccions són fetes per HTTP així que la vostra configuració de seguretat senzillament ha de permetre per outgoing sol·licituds d'HTTP

vBET La llicència és per instal·lació. Si necessites instal·lar-lo damunt fòrums diferents llavors necessites llicències diferents. Un per cada fòrum estàs corrent. Si tens provar entorn que no és accessible per outsiders llavors després d'informar-nos pots instal·lar vBET en el vostre entorn de testatge. Naturalment necessites tenir llicència primer.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •