Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 19

Tema: Lluitant a re-instal·lar VBET

Visualització híbrida

Post Anterior Previous Post   Next Post Següent Post
    Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    34

Default Lluitant a re-instal·lar VBET

Quan permeto VBET, la pàgina d'opció de VBET principal no mostrarà (totes les altres pàgines d'opcions mostrarà). També, el meu fòrums ja no es mostrarà.

Estic corrent vBulletin 3.8.7 PL2.

Estic ansiós de VBET nou en línia. Em vaig veure obligat a treure-se el meu sistema ja que va ser interferir amb l'exhibició de fil d'alguna manera.

Potser només hauria de comprar el servei d'instal·lació i tenir-te aspecte de xicots a ell...

Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    34

Signat per a l'API de traduccions de Google i va entrar a la corda com exigit en les opcions VBET.

Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    34

Vaig pensar que podria ser el problema de el "ordre d'execució" hem tingut en el passat amb el nostre propi plugin per a l'autenticació. Em re-checked que el nostre plugin de l'autenticació és l'ordre d'execució 1001 (és), i vBulletin és 1000 (és).

Això és un problema diferent; no mostrar les banderes, res Mostra, vBulletin només penja:-). Vostè preguntar vBulletin llistar els postings nous i només mostra una pantalla blanca fins que impossibilita VBET.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola. Ho sento per temps de resposta - vam tenir cap setmana llarg a Polònia.

Si us plau, assegureu-vos que teniu sortint peticions permès en el seu sistema. vBET està utilitzant proveïdors de serveis externs de traducció, si el seu sistema està bloquejant la petició, llavors tot només penjarà ja que ha bloquejat.

Simplement pots fer-ho només per fer servir l'arxiu de prova. Consulteu aquí per a detalls com comprovar-ho: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
    Si se ls impedeix - es penja la pàgina llavors ha de contactar amb el seu proveïdor d'allotjament i demanar-li per permetre la sortida de les peticions de http.
    Si us plau digui necessita més ajuda

Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    34

Bingo... aquí és la resposta:

Començant prova de traducció per API de Google v2
    Resultat de la prova:
    Error de la prova: no s'ha pogut connectar al servidor
    Temps de connexió (ms): 21088.4240723

Aquesta frase que tinc un problema de tallafoc està connectant a l'API de Google? Si és així, si us plau, digues què ports i quin servidor que necessito demanar:-).

Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    34

El meu lloc és necessari d'anar a través d'un apoderat que aparentment està impedint que la connexió a googleapis.com. Hi ha una manera de posar un servidor intermediari en VBET?

Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    34

Això no pot ajudar, però si I utilitzar el codi de googleapis.php modificada per posar un apoderat, tinc el seguir:

Resultat de la prova: {"dades": {"traduccions": [{"translatedText": "Hola", "detectedSourceLanguage": "pl"}]}}
    Prova d'error:
    Temps de connexió (ms): 196.223876953

Això té algun sentit?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Quote Iniciat per hmspain View Post
    Això no pot ajudar, però si I utilitzar el codi de googleapis.php modificada per posar un apoderat, tinc el seguir:

Resultat de la prova: {"dades": {"traduccions": [{"translatedText": "Hola", "detectedSourceLanguage": "pl"}]}}
    Prova d'error:
    Temps de connexió (ms): 196.223876953

Això té algun sentit?
    Que mostra que la traducció va tenir lloc ok

Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    34

Quote Iniciat per Simon Lloyd View Post
    Que mostra que la traducció va tenir lloc ok
    Això és útil, gràcies! Ara necessito saber per què el workaround d'apoderat d'addició a VBET no resol el meu problema de penjar:-(.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Hola
    Si us plau dir-me si necessites ajuda gaire més llunyana amb aquest assumpte

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •