Hola,
vBet no reconeix que l'API de traducció de Microsoft és avall (perquè el meu volum lliure ha acabat).
Hola,
vBet no reconeix que l'API de traducció de Microsoft és avall (perquè el meu volum lliure ha acabat).
Durar editat per r.dziadusz; 07-05-12 A 22:02. Raó: BBCode Edita
Si ment per a l'Api de traducció de Microsoft vell només treure d'API en el seu adminCP. No sabia el que seria la resposta del servidor de no existir API
No, em refereixo a Microsoft Azure. Només vull utilitzar la lliure 2mio i llavors ulleres pagades... però vBet no reconeix que 2mio lliure de microsofts estan fora...
Durar editat per r.dziadusz; 07-05-12 A 22:02. Raó: BBCode Edita
vBET ha reconegut. Podria complaure PM detalls d'accés en ordre m si vull comprovar per què fa això happend?
Però ell doesnt reconèixer-lo. El problema persisteix. Et provar-lo: vBet (més tardà), vBulletin (3.8) i vBSEO 3.6. Aturades de traduccions quan (microsofts) la quota lliure és acabada, però feines un altre cop quan i habilita "Google d'ús únic".
Durar editat per r.dziadusz; 07-05-12 A 22:01. Raó: BBCode Edita
Podria complaus PM els vostres detalls d'accés per tal de comprovar què està passant
Hola. Fa l'assumpte encara existeix?
Cap resposta - va considerar l'assumpte és anat. Si no si us plau escriure en aquest fil