Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 5 de 5

Tema: Com girar-se de les traduccions vbet i mantenir?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Default Com girar-se de les traduccions vbet i mantenir?

Hola algú em pot dir com girar-se de vbet però mantenir totes les traduccions més que els llocs tornant? Tinc un amagatall de 2.6 Ghz 12MB de servidor dedicat *** Ram i encara la càrrega és alt i a vegades massa, he fet totes les optimising thats estat publicat al voltant, però s'ha fet poca diferència, l'única forma de rebaixar-lo ara seria per bloquejar els motors de cerca que per descomptat significaria la mort de la nostra comunitat.

Per tant, el que m'agradaria fer és tornar a usar només vbseo però mantenir totes les traduccions que tinc fins ara. Algú podria aconsellar si us plau?

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Hola
    vBET dóna suport not translating nous llocs. Pot intentar estendre la memòria cau de ràfega TTL, afectarà amb menys ús de proces però contingut de convidat no serà en data.
    Vaig fer la prova de temps de resposta de WebSitePulse.com i per a la pàgina d'orignal és: 1.018 i per a translated(as guest) 1.151, per tant, potser podríem possiblie considerar altra raó de per què fòrum funciona així més lent.
    Durar editat per r.dziadusz; 15-04-12 A 12:49.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

No Hola ho sento he estat Torna a aquest més d'hora però la majoria de les vegades quan i proven el seu lloc seu avall.

El meu lloc no està treballant lent, el que i estic dient és la càrrega és alt, sempre quan i haver-hi vbet dins ús, si i torna a vbseo tan estàndard les gotes de càrrega, i've va moure a un sever que ara té **** Carner i 3.2Ghz processador (Quad Nucli).

El que preguntava era, hi ha alguna manera per aturar vBet traduint ja però mantenir les traduccions que estan ja a l'amagatall i base de dades perquè la gent encara podia visitar www.mysite.com/fr/mythread_content.html i veure la traducció al francès que ja tinc per a això.

Traduir s'està tornant massa car, Google i Microsoft ara es paguen traduccions, no hi ha massa d'Apertium i la càrrega de servidor. Això és per què, perquè ara m'agradaria girar-se de traducció més però encara permeten que els usuaris veure el contingut ja traduït, entenc que hi ha ' no ser noves traduït contingut i les traduccions es ser vells, però com el contingut de cada traduït post no canvia (els usuaris no es pot editar els seus correus) no hi ha cap problema.

Salutacions,
    Simon

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

El que preguntava era, hi ha alguna manera per aturar vBet traduint ja però mantenir les traduccions que estan ja a l'amagatall i base de dades perquè la gent encara podia visitar www.mysite.com/fr/mythread_content.html i veure la traducció al francès que ja tinc per a això.
    No hi ha cap aquestes opcions en vBET. Però si vol només aturar traduint nous llocs - sense canviar-li Fòrum-eficiència - només eliminar totes les claus/connexions etc. des el seu adminCP -> vBET -> proveïdors de traducció - si no hi ha cap proveïdor no hi haurà cap traducció nova però vBET utilitzarà les traduccions velles per una vegada van traduir pals

Membre
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Ubicació
    Atlanta
    Missatges
    39

Provar equilibratge de càrrega...Ús dos servidors. Un CDN podria ajudar massa.

Plus minify, i ús caching programes per habilitar navegador cache per una setmana.
    Opcode caching Via memcache és l'opció millor perquè pots servidors de múltiple del núvol junts però APC és una altra opció bona

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •