Amagatall de VBET Comentaris dels clients s'utilitza quan Hostal visitar llocs en ordre no per crear traducció addicional. Probablement no impercebre usuari va visitar el seu lloc web traduït en/ca/fr...
Vostè pot easly volta cau fora
Edit: Encara no està funcionant. Jo chmoed el directori amb 777 (a tots els directors després de vbet_guestcache). Però això no crear alguns arxius. html en /en/ o /fr/
He permès en memòria cau de convidat "Ús ple arxiu de memòria cau per a visitants" - > sí "Reduïda amagatall de temps per viure" - > 21600
Detalls de memòria cau de reduïda i detalls de memòria cau de reduïda - següent part
alemany, anglès i francès
Jo qualsevol opció Forgotten?
Durar editat per wowglider.de; 11-04-12 A 21:35.
Vostè no va perdre tot el contrari, intentava utilitzar altre navegador - si vostè utilitza el navegador en el qual vostè prèviament es registraven a vb, és possible que les galetes s'emmagatzemen.
Puc comprovar el lloc si vostè PM ftp i admincp accedir detalls
Jo no crec que cap rastrejador des de més de 5 dies trys per rastrejar els urls nous.
EDIT:
Gràcies, ara treballant, després: http://www.vbenterprisetranslator.co...html#post12138
Durar editat per wowglider.de; 14-04-12 A 11:38.
Com funciona bé, vaig a marca aquest fil com resoldre si vostè encara té algunes preguntes si us plau Abati lliure de preguntar