Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 6 de 6

Tema: I el reinstal·lava vBet

Default I el reinstal·lava vBet

Text automatically translated from: German to: Catalan
    Translated text
    Hola,
    simplement reinstal·lava vBet i tenen una pregunta... jo no ho veig qualsevol elements en/ca/i/fr/en vbet Comentaris dels clients cache... a de allà són sobre 1 gb. Quan fa vBet memòria cau?

WoW Fòrum | WoW bot FairPlay Fòrum
    Original text

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Amagatall de VBET Comentaris dels clients s'utilitza quan Hostal visitar llocs en ordre no per crear traducció addicional. Probablement no impercebre usuari va visitar el seu lloc web traduït en/ca/fr...
    Vostè pot easly volta cau fora

Text automatically translated from: English to: Catalan
    Translated text
    Ah, bé, no es creen quan es visita com a usuari registrat? ...
    Original text

Edit: Encara no està funcionant. Jo chmoed el directori amb 777 (a tots els directors després de vbet_guestcache). Però això no crear alguns arxius. html en /en/ o /fr/

He permès en memòria cau de convidat "Ús ple arxiu de memòria cau per a visitants" - > sí "Reduïda amagatall de temps per viure" - > 21600

Detalls de memòria cau de reduïda i detalls de memòria cau de reduïda - següent part
    alemany, anglès i francès

Jo qualsevol opció Forgotten?
    Durar editat per wowglider.de; 11-04-12 A 21:35.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Vostè no va perdre tot el contrari, intentava utilitzar altre navegador - si vostè utilitza el navegador en el qual vostè prèviament es registraven a vb, és possible que les galetes s'emmagatzemen.
    Puc comprovar el lloc si vostè PM ftp i admincp accedir detalls

Jo no crec que cap rastrejador des de més de 5 dies trys per rastrejar els urls nous.

EDIT:
    Gràcies, ara treballant, després: http://www.vbenterprisetranslator.co...html#post12138
    Durar editat per wowglider.de; 14-04-12 A 11:38.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Com funciona bé, vaig a marca aquest fil com resoldre si vostè encara té algunes preguntes si us plau Abati lliure de preguntar

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •