Hola
Si us plau podria descriure el seu assumpte specyfic poc més, no puc plenament entendre
???? Per què vostè no entén? Com vaig dir que vaig comprar una marca còpia gratuïta de vBet, excepte això isnt! Mostra "Thanks to vBET 3.5.4 you can enjoy automatic translations" - > WoW Fòrum | WoW FairPlay Bot Fòrum Vull treure'l!
Durar editat per vBET; 14-04-12 A 10:56. Raó: BBCode correcció
Vostè ha dit
Actualment vBET té versions diferents per a brandingfree, per la qual cosa si us plau em podria dir si esteu segurs que ha descarregat correcte?Si us plau enviar-me instruccions noves com per treure, el vell uns doenst feina...
Jo no entenc.
Si us plau miri en el meu compte.
Vaig comprar vbet amb BRANDING lliure.
Descarregava i instal·lava l "vBET354BF.zip" però nostre fòrum és no marca gratuïta, com EXTREC L'avís de COPYRIGHT?
Hola. Si us plau, estar educat - realment no hi ha cap raó per cridar. Jo sé que Radek no entén en la primera vegada, però quan llegeix el seu primer correu pot esbrinar que no era massa clar el que voleu eliminar - vBET, branding?... S'entén, però encara no va ser perfectament clar i Radek simplement li va preguntar què vol vostè dir exactament.
Després que ell informat en manera educada, que no hi ha altres paquets per a la marca lliure i simplement només pot descarregar i instal·lar-lo una altra vegada. No tenia cap informació abans de vostè que vostè ja ho va fer.
Així que si us plau - sense cridar Sí - veiem que vostè té la marca de franc El nostre personal té aquesta informació s'adjunta a cada un seu correu. Jo vaig per comprovar el nostre FTP fa BF paquet està bé, o hi ha algun error en això. Jo et donaré solució en pocs minuts després de comprovar-ho
Hola
De fet s'ha produït un error en l'alleujament BF - si us plau, descarregar-lo una altra vegada i carregar fitxers nous al seu servidor.
Ho sento per als seus problemes. Si us plau confirmi fa el problema està resolt.
No em malinterpretar, no em estava cridant, només vull deixar clar el que vull... treballant ara, necessària només 5 dies:-/
Gràcies de tota manera!