Crec que quan tinc cap proveïdors de traduccions disponibles que només aconsegueixo un missatge en blanc d'un membre d'utilitzar-lo. Això és quan tinc el "Mostra text original per a l'usuari" posar per mostrar no![]()
Crec que quan tinc cap proveïdors de traduccions disponibles que només aconsegueixo un missatge en blanc d'un membre d'utilitzar-lo. Això és quan tinc el "Mostra text original per a l'usuari" posar per mostrar no![]()
Durar editat per DirtRider; 09-04-12 A 09:44.
Vaig a comprovar a. També si us plau digui'm si el conjunt "Mostra el text original per a l'usuari" al es els llocs en blanc apareix?
També tingui en compte que pot ser coused però la clau de secret/id/api de proveïdor malament
Bé si tinc el text original de Mostra per a usuari fixat a llavors sí mostrarà el text original. La cosa és llavors vostè tindrà un post en un fil que no és en anglès, i que es va ignorar. Les claus de l'API semblen que treballi quan els proveïdors de traducció estan disponibles.
Correcte no preocupar per això més amb els problemes en curs que estic tenint amb aquesta modificació he suprimit ara, el que un wast de diners aquest resultar ser![]()
Durar editat per DirtRider; 11-04-12 A 08:12.
Com ha arribat fins en la resposta a aquest mateix fil - el nostre equip està comprovant l'assumpte.
No es pot reproduir aquest problema al meu fòrum de prova. Vostè si us plau em podria mostrar url amb l'exemple d'on hi ha "en blanc" post, i si he enviar-me l'accés és encara workig comprovaria el lloc
Ho sento que puc com he tret aquest mod des del meu lloc ara com ho va ser donant-nos massa problemes.
1. En blanc lloc quan el proveïdor de traducció no era disponible (escena a no mostrar original text)
2. Lloc en altres idiomes a més d'omissió quan proveïdora de traduccions no estava disponible (escenes Mostra el text original) això va causar confusió com els membres anglès no podia entendre post i seria ignorar-los.
3. Fòrum alentint bé avall quan proveïdora de traduccions no estava disponible, membres del Fòrum es va queixar que no era acceptable a aquests velocitats lentes.
Com he dit, que no es pot reproduir aquest problema, així que si no ha instal lat vBET i, per tant, vostè no pot mostrar aquest error en "acció" és impossible per a mi comprovar què va sortir malament.
Permetin-me comprovar-ho en el seu ftp.
Durar editat per r.dziadusz; 14-04-12 A 16:34.
Cap resposta així que necessito tancar aquest fil. Si tens més qüestions respecte d'aquest fil l'obriré altra manera si us plau escriu nova un.