Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 9 de 9

Tema: Llocs en blanc

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Mar 2012
    Missatges
    21

Default Llocs en blanc

Crec que quan tinc cap proveïdors de traduccions disponibles que només aconsegueixo un missatge en blanc d'un membre d'utilitzar-lo. Això és quan tinc el "Mostra text original per a l'usuari" posar per mostrar no
    Durar editat per DirtRider; 09-04-12 A 09:44.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Vaig a comprovar a. També si us plau digui'm si el conjunt "Mostra el text original per a l'usuari" al es els llocs en blanc apareix?
    També tingui en compte que pot ser coused però la clau de secret/id/api de proveïdor malament

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Mar 2012
    Missatges
    21

Bé si tinc el text original de Mostra per a usuari fixat a llavors sí mostrarà el text original. La cosa és llavors vostè tindrà un post en un fil que no és en anglès, i que es va ignorar. Les claus de l'API semblen que treballi quan els proveïdors de traducció estan disponibles.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Mar 2012
    Missatges
    21

Correcte no preocupar per això més amb els problemes en curs que estic tenint amb aquesta modificació he suprimit ara, el que un wast de diners aquest resultar ser
    Durar editat per DirtRider; 11-04-12 A 08:12.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Com ha arribat fins en la resposta a aquest mateix fil - el nostre equip està comprovant l'assumpte.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

No es pot reproduir aquest problema al meu fòrum de prova. Vostè si us plau em podria mostrar url amb l'exemple d'on hi ha "en blanc" post, i si he enviar-me l'accés és encara workig comprovaria el lloc

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Mar 2012
    Missatges
    21

Ho sento que puc com he tret aquest mod des del meu lloc ara com ho va ser donant-nos massa problemes.

1. En blanc lloc quan el proveïdor de traducció no era disponible (escena a no mostrar original text)
    2. Lloc en altres idiomes a més d'omissió quan proveïdora de traduccions no estava disponible (escenes Mostra el text original) això va causar confusió com els membres anglès no podia entendre post i seria ignorar-los.
    3. Fòrum alentint bé avall quan proveïdora de traduccions no estava disponible, membres del Fòrum es va queixar que no era acceptable a aquests velocitats lentes.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Com he dit, que no es pot reproduir aquest problema, així que si no ha instal lat vBET i, per tant, vostè no pot mostrar aquest error en "acció" és impossible per a mi comprovar què va sortir malament.
    Permetin-me comprovar-ho en el seu ftp.
    Durar editat per r.dziadusz; 14-04-12 A 16:34.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Jun 2012
    Missatges
    14

Cap resposta així que necessito tancar aquest fil. Si tens més qüestions respecte d'aquest fil l'obriré altra manera si us plau escriu nova un.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •