vBET no funciona en el meu fòrum.
És possible que no vBET treballa amb vBCMS?
En vBET = > Main aconsegueixo l'error: destinació del seu fòrum ha de començar amb "/"
el fòrum és en fifaplanet.de/
la versió lliure de vBET ha treballat
vBET no funciona en el meu fòrum.
És possible que no vBET treballa amb vBCMS?
En vBET = > Main aconsegueixo l'error: destinació del seu fòrum ha de començar amb "/"
el fòrum és en fifaplanet.de/
la versió lliure de vBET ha treballat
És conegut l'error de vbet - nosaltres els ho resolem, i es fixarà en la pròxima realase
Només deixar-lo o editar l'arxiu:
includes/vbenterprisetranslator_functions_formverify.php
trobar la funció
Code:forum root -> includes -> vbenterprisetranslator_functions_formverify.php
en funció detrobar la líniaCode:vbet_check_forumdirectory
i abans que posar:PHP Code:
$text = '';
Tingueu en compte que és no per què la vbet no està treballant - és només l'alerta.PHP Code:
if ($dummy == ""){
return true;
}
Mentre canvia la pàgina que puc veure d'avís:
Vostè pot eather demanar el proveïdor per permetre o PM jo el seu adminCP i accés de ftp per la qual cosa vaig poder comprovar el llocset_time_limit() ha estat desactivat per motius de seguretat...
Durar editat per r.dziadusz; 11-04-12 A 17:00.
vostè té un PM
Amb l'actual dotin vBET sembla que estigui treballant bé. Només si us plau nota que el "vell" Microsft traducció API (aquell utilitzes) està tancada, per la qual cosa només estan utilitzant Apertium traducció API ha varien petits límits. Si us plau, consideri l'ús de traducció de Microsoft API per azure - que té subscripció lliure (2m caràcters).
Encara necessita qualsevol ajuda amb aquest problema? Si no vaig a marca resolt
Cap resposta, el considera solucionat, si us plau sentir lliure de preguntar la qüestió i jo reobriran aquest fil.