Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 11

Tema: API de Google a quin cost

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Mar 2012
    Missatges
    21

Default API de Google a quin cost

Acabat d'instal·lar aquest producte i veure que Google és un servei pagat. També veig que això és el que citen com és el cost.

Taxes d'ús:

Traducció:
    $20 per 1m caràcters de text, on s'adapten els càrrecs en proporció amb el nombre de caràcters que efectivament prestats.
    Detecció d'idioma:
    $20 per 1m caràcters de text, on s'adapten els càrrecs en proporció amb el nombre de caràcters que efectivament prestats.
    La cosa és que no tinc cap idea què això pot córrer en per mes així si algú em podria donar una idea de per què estan pagant per mes seria apreciat. Sé que això també seria dependant en el trànsit al seu lloc i varia des de lloc fins a lloc però els I realment necessiten algun tipus d'un punt de referència per a això Si és possible potser vostè també indicaria quin tipus de trànsit en el seu lloc ha o només enviar un enllaç al seu lloc i vaig a tractar i comparar-ho amb el meu fòrum

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Mar 2012
    Missatges
    21

Encara estic intentant trobar alguna resposta en aquest

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Mar 2012
    Missatges
    21

No preocupar-se d'això com he tret aquest mod del meu lloc web

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Sembla que els nostres usuaris no volen compartir sobre les seves despeses de traducció. Mentre escrivia en primer lloc que Google clarament descriu els costos. També Microsoft li dóna traducció lliure (amb límits mensuals però lliure) i estem a punt d'alliberar la versió nova que permet traduccions manuals

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Mar 2012
    Missatges
    21

Sí que ho fan, però no ens dóna qualsevol idea què això pot arribar a la final d'un mes

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Si establiu dels seus límits, traducció API no farà cap traduccions over-quoted. Funciona com ho és ara en la traducció de Microsoft lliure API si vostè utilitzar caràcters de 2 milions d'alle que API només s'atura traduir

Text automatically translated from: German to: Catalan
    Translated text
    Hola,
    el meu Fòrum té uns 175,000 llocs i temes de el 25.000, que es tradueixen en anglès i francès. El primer dia va passar prop de 1,5 milions, gairebé $20. Si hi ha interès pot continuar que aquí sí més tard.
    Original text

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Hola
    Per favor no que vBET és caching dades, així que després de pocs dies el vostre import de sol·licitud de traducció schould caiguda. També gratis Microsoft per azure et permet per traduir 2m caràcters de franc

Text automatically translated from: German to: Catalan
    Translated text
    Jo sé. M'estic queixant però no en absolut.
    Original text

Traduir API: Traducció
    Recompte de caràcter
    Quota diària: 2M
    Total de 28 dies: 21.03M
    Traduir Caràcters\td'API\t19.82 M\t396.30 USD
    Durar editat per r.dziadusz; 07-05-12 A 21:57.

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •