Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 4 123 ... PassatLast
Resultats 1 a 10 de 31

Tema: Canvi de plans de VBET 3.3.0 alliberament

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Default Canvi de plans de VBET 3.3.0 alliberament

Hola

Perquè parcel·la dels nostres clients just no poden esperar quan nou, versió millor i fins i tot més ràpida de vBET serà soltat vam decidir als canvis fets dins planifiquen De fet - els nostres clients són els que dóna la direcció del nostre producte.

Així VBET 3.3.0 serà llançat la setmana (probablement al final). Hem fet hi ha moltes optimitzacions de rendiment (millor base de dades, menys CPU, menys memòria), afegeix noves funcionalitats i corregir alguns errors. Tingueu en compte que encara tenim la llarga llista de coses que havíem planejat fer per VBET 3.3.0 - els canviarà a 3.4.0, 3.4.0 i després que es va fer VBET 4.0.0 (per vBulletin 4.0). Així que al final VBET 4.0 serà llançat al mateix temps i tindrà més ràpida és la versió optimitzada - VBET 3.3.0

Com que no totes les coses que s'ha marcat com es fa en 3.3.0 serà realment. Així que si algunes noves característiques, o informe d'error no serà tancada significa que la palanca de canvis d'Identificació VBET 3.4.0

Donat que els nostres clients ja acostumar-se a canvis simples que pensem que és molt bona solució, per tal de donar-los millor versió més ràpida - tot i que encara tenim algunes millores en els plans de

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    80

M'alegro d'escoltar això!

Tinc una pregunta, es VBET encara amb el suport de vb3x quan la versió VB4 s'allibera?

Gràcies.
    Durar editat per Michael; 09-01-10 A 23:59.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Sí línies estand comptarà amb el suport

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    80

Impressionant gràcies.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

grans no pot esperar!

la quantitat de temps que pot prendre per VB4 versió compatible per entrar en línia?

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    34

Text automatically translated from: Arabic to: Catalan
    Translated text
    Història bella i li dono les gràcies i l'èxit
    Original text

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    15

Thumbs down EL QUE ?????? No és compatible VB4?

EL QUE ?????? No és compatible VB4?

Vaig anar a la presumpció de vbulletin.org que vBET va vB4 compatible. És tot el "vBulletin 4.0 Add-ons" INDICACIÓ NO que vBET 3 no és compatible amb vB4 i acabo d'enviar la meva $90.

Ara sé per què no va funcionar després d'instal a VB4

Això per a mi, senyor, és publicitat falsa ************

M'agradaria una resposta ràpida o si us plau enviar els meus diners de tornada.

Matt Olieman
    mycockpit.org

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per bhanuprasad1981 View Post
    la quantitat de temps que pot prendre per VB4 versió compatible per entrar en línia?
    De març. Ara mateix la versió gratuïta ja és compatible

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Matt Olieman View Post
    EL QUE ?????? No és compatible VB4?

Vaig anar a la presumpció de vbulletin.org que vBET va vB4 compatible. És tot el "vBulletin 4.0 Add-ons" INDICACIÓ NO que vBET 3 no és compatible amb vB4 i acabo d'enviar la meva $90.

Ara sé per què no va funcionar després d'instal a VB4

Això per a mi, senyor, és publicitat falsa ************

M'agradaria una resposta ràpida o si us plau enviar els meus diners de tornada.

Matt Olieman
    mycockpit.org
    No hi ha lloc en el nostre lloc o fòrum que VBET 3.x és compatible amb VB4 i hi ha gran quantitat de cordons on està escrit que no ho és. Fins i tot en vbulletin.org són els comentaris de la gent que escriu que no pot esperar fins a la versió de pagament serà compatible. No hi va haver cap tipus de publicitat dient que VBET 3.x és compatible amb VB4. Si vostè pensa de manera diferent - si us plau, ens mostren el que vostè està escrivint sobre el corregirem per evitar confusions en el futur.

Alliberament de VBET 4.0, que serà compatible amb VB4 està prevista per al març.
    Durar editat per vBET; 11-01-10 A 20:54.

Pàgina 1 de 4 123 ... PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •