com el títol diu. "Ús de Google només" es posa a cap
com el títol diu. "Ús de Google només" es posa a cap
He d'assenyalar que cap altre proveïdor estan disponibles en aquest moment ja que estic endevinant que el dia es va arribar. Google està disponible, però això no és ser marcats com a tals.
Si us plau córrer proves per google. El tens dins:
vBET Va descarregar arxius -> -no-upload -> eines -> googleapiv2prova.php
Col·locar-lo dins et carpeta d'arrel del fòrum i mostrar-me resultats
Començant prova de traducció per API de Google v2
Resultat de prova: { "error": { "errors": [ { "àmbit": "usageLimits", "raó": "accessNotConfigured", "missatge": "Accedeix No Configurat" } ], "codi": 403, "missatge": "Accedeix No Configurat" } }
Prova d'error:
Temps de connexió (ms): 502.209960938
Quin és estrany perquè no he canviat qualssevol enquadraments en la consola d'API del Google
En primer lloc:
La traducció de Google API v2 havia estat treballant abans d'accured d'error, o no funcionava de beggining?
Si solia funcionar, haurem de contactar amb el servei de Google si no, podria si us plau, en primer lloc comprovar:
-Si la facturació és activat a través de la consola d'API
-Si vostè té vBET configurated correctament
També he trobat una altra solució possible:
Vostè podria intentar girar-se de tant en tantés que ho vaig fer de tant en tant Translate api servei només
-Google v2 translate API treballat bé abans de la meva última rampa a l'última versió
-Facturació està habilitada
-Clau d'API i tot partits en vBET, no hi ha altres escenes diferents de google d'ús només s'han canviat
-He intentat apagar l'api i en
Tan correcte, vaig a escriure Google en el seu nom, o li agradaria fer-lo pel seu propi?
Si pogués fer això, seria genial. Deixi'm saber si necessiteu qualsevol altra informació.
Correu sender s'està esperant la resposta
Anteriorment va escriure un missatge a un grup de Google i s'assembla a algú de Google l'arreglava. Problema resolt!