Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 8 de 8

Tema: Color de text?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Question Color de text?

On pot canvio el color de text en la gota de banderes-avall carta si us plau? Damunt alguns de les meves pells és completament illegible. Veu subjectat:

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Més probablement necessitarà una mica de canvi en el codi. Vaig a comprovar en ell i jo et donaré alguna pista més demà

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Correcte gràcies, mi comprovaran altra vegada regularment.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

I correcte li trobava:
    Per establir el color d'aquest menú desplegable que ha d'editar el fitxer:
    arrel de Fòrum - > inclou - > vbenterprisetranslator_functions_url.php

i editar la línia:
    PHP Code:
    $menu .= '<td class="vbmenu_option"><a rel="novbseo"  style="color: black;" '
    Canvia el valor de color:

En l'exemple si vostè desitja tenir text verd:
    PHP Code:
    $menu .= '<td class="vbmenu_option"><a rel="novbseo"  style="color: green;" '

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Tinc al voltant de 20 diferents pells al meu fòrum. Així que amb aquesta edició es va a canviar el color a nivell mundial a totes les pells. Que no ho farà. Els I necessiten una manera de canviar el color de text per a pells de fòrum diferent. Gràcies.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Ara mateix no es suporta dinamically canvi de color del text del dropdown menu, és valor hardcoded en nostre script. Vaig a demanar Michael si serà editable en la nostra pròxima alliberament

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Quote Iniciat per r.dziadusz View Post
    Ara mateix no es suporta dinamically canvi de color del text del dropdown menu, és valor hardcoded en nostre script. Vaig a demanar Michael si serà editable en la nostra pròxima alliberament
    Ja arreglava-me gràcies. Acaba d'afegir un codi de stylevars en aquesta part de que vostè em va donar. Així que es tira de la Stylevars. Que funciona molt millor per a cada pell utilitza colors diferents. Gràcies.

Quote Iniciat per Taurus View Post
    Ja arreglava-me gràcies. Acaba d'afegir un codi de stylevars en aquesta part de que vostè em va donar. Així que es tira de la Stylevars. Que funciona molt millor per a cada pell utilitza colors diferents. Gràcies.
    Hello!

Podria comparteixes la vostra solució per altres, si us plau?

Gràcies!

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •