Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast
Resultats 11 a 20 de 26

Tema: Les persones que visiten el meu lloc són en primer lloc una pregunta en rus?

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

I Inici de sessió/logouat, navegar per alguns dels llocs i no veia cap pop-up. Podria descriure em pas a pas què veure la finestra pop-up?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Suposo que haurà d'esborrar les galetes ara, però quan es va informar a mi (i l'he vist un parell de vegades a mi mateix) em connectava fora fa clic l'enllaç per tornar a la pàgina I Darrera visualització i la caixa apareixia i el lloc no es carregaria pròpiament fins que va ser fa clic a un dels botons, he viscut en MERCIIIIIIIIIIIIIIII l'usuari que va informar que estava utilitzant Firefox

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Ok vaig a provar-ho en els navegadors

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Encara no hi ha desplegable. Si us plau doni'm exacta "què fer" llista, quan es mostra per a vostè. Exacta d'url, traducció exacta (si cal), quan (en el qual fil) logout, en que intenta connectar-se - tot importa

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Els passos i li va donar, és com passa, no pot recrear-lo una altra vegada, gestionat recrear-lo una vegada després de publicar el problema aquí, però no una altra vegada, el didnt de l'usuari doni una adreça url diferent de la que ell va ser redirigit a Справка по Microsoft Office - Oficina de Microsoft программирование обсуждения-Excel VBA программирование - доступа i quan va passar per ell que molt dubten que me les vaig arreglar recollir el fil exacta ho va fer per aconseguir el redirigir missatge.

EDIT: té només em va dir que ell no estava connectat, simplement va entrar a l'url de lloc en el seu navegador per aconseguir-lo d'allà i el pop fins va aparèixer!

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Sé que això és l'assumpte per a vostè, però ara és difícil d'endevinar el que podria coutilitzen-lo. Podria si us plau demanar-li el seu usuari llengua s?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Li vaig donar tota aquesta informació a l'inici del fil, ell no tenia un missatges llengua com ell no estava signat, el seu navegador es posa a anglès i és l'Índia que viuen a Nova Delhi ****** del Fòrum

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Ok, gràcies. Vaig a comprovar-ho una altra vegada, però com he dit, és difícil d'endevinar el que el coused, vBET Michal està fora aquesta setmana, però després que ell està de tornada anem a parlar sobre aquest assumpte. Si trobeu alguna informació addicional sobre un error si us plau deixi'm saber.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Correcte, però tenia constantment d'un bon parell de setmanes enrere, a continuació, va desaparèixer quan i feia la rampa, però ara sembla que això pot encara ser experimentat, només pot impossibilitar l'idioma rus com jo no pot confiar en l'assumpte no estar present i quan el meu rànquing d'alexa ha passat de 79,000 a més de 300.000 llavors és seriós, el meu classificació està començant a tornar cap amunt, però com he dit no pot prendre l'oportunitat, així que vaig a impossibilitar-lo.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Mentre que no pot comprovar aquest pop d'interior hi ha un explenation per què apareix en rus (impossibilitar-lo completament, com vaig dir en el post anterior, fer: admincp -> vbet -> miscel·lània -> Redireccionar a l'usuari idioma : Discapacitats):
    -Després de tancar la sessió - l'usuari no té la seva configuració - ell és tractat com convidat, desplegable llegir les galetes de la configuració del navegador

Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •