Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 18

Tema: Escriptura en llengües diferents

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    27

Default Escriptura en llengües diferents

Hola Michal,

Vostè em va preguntar en l'altre fil per descriure això en el fòrum d'aquestes sol.licituds.

Vegeu, enllaç de nou: clic

Amb aquest truc pots triar si l'anglès o l'urdú. Seleccioneu l'urdú i el que realment serà mecanografia en urdú i llavors vostè pot tornar a establir l'anglès canviar llavors serà col.locat de dreta a esquerra.

Això és una cosa que m'agradaria veure incorporades, però dubto que passi.
    Durar editat per vBET; 15-10-09 A 00:39.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Gràcies per encàrrec.

No sé el que és l'urdú, de manera que no entenc el problema. També la demostració en viu al fòrum, que no sóc capaç d'entendre a tots els

Pot si us plau descriure la meva més el que fa?

A més, si vostè està escrivint en anglès, si us plau, configurar l'idioma per defecte d'Anglès, o establir l'opció de no afegir automàticament BBCode idioma quan escric nou lloc. Idioma per defecte diu que és l'idioma per defecte per als missatges Es pot canviar el món en el Panell de Control, o de missatge específic nou a l'editor.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    27

L'urdú és una llengua.

Si vostè llegeix la descripció d'aquest enllaç que li dirà.

Que li permet escriure o teclejar en urdú.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

No obstant això, l'urdú no és compatible amb les traduccions de Google, per la qual VBET no pot manejar, però, fer que el text no seria traduït a altres idiomes ...

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    27

Això va ser només un exemple.

La meva petició és característica de si seria possible per a nosaltres a escriure en diferents idiomes (en temps real) en lloc d'escriure en un idioma i després tot es tradueix més tard.

Mira el codi perquè el hack per veure a què em refereixo.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Però vostè pot escriure en diversos idiomes ... Ho sento, però realment no es que vols dir.

Quan s'escriu alguna cosa, ho escric en temps real. I es pot escriure en tots els idiomes suportats, i fins i tot en diversos idiomes en un sol missatge. No ha d'escriure en un idioma

Acabo de llegir aquest article: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    27

Crec que vols dir amb el teu hack pots escriure polonès mitjançant l'ús d'un teclat en anglès o en l'idioma anglès i la seva cort l'hi tradueixi.

És que com funcionarà?

O, per exemple, vaig a ser capaç d'escriure en hindi en l'alfabet hindi i l'anglès no. Hindi té el seu propi alfabet en caràcters diferents.

Espero que tingui més sentit.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quan s'escriu en una llengua que s'escriu en aquesta llengua. L'ús d'aquest llenguatge dels personatges. Anar als missatges de prova - els que són escrits en llenguatges diferents - es pot veure l'original (abans de la traducció) - simplement feu clic a la fletxa a la dreta de la bandera de la llengua original.

O, millor mira aquí. El missatge de sota està en japonès - que significa que està escrit en japonès - feu clic a la fletxa i veureu el text original que va ser escrit (no sé japonès - s'acaba de copiar de Wiki )

Text automatically translated from: Japanese to: Catalan
    Translated text
    Hi ha coques, no alcohol
    Original text

En la prova d'àrea de missatges també es poden veure les olles escrits en altres idiomes - tots aquells va ser escrit usant els seus caràcters nacionals. Així que quan l'usuari d'algun país s'inscriguin al seu fòrum. No només dins del seu fòrum en el seu llenguatge - que també es pot escriure en el seu idioma!
    Durar editat per vBET; 17-10-09 A 03:45.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    27

Veure Serigrafia, he seleccionat el meu idioma japonès de Opcions de Cerca -> Modificar els seus detalls.

Per tant, quan començo un nou fil i el tipus que només veure els personatges Anglès?

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    27

Estic segur que això s'està tornant frustrant per a vostè Michal però si us plau, veure la meva última pantalla.

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •