Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12
Resultats 11 a 14 de 14

Tema: Contingut de fil no es tradueixen

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Hola
    Implementava els quickfixes per a vostè - withour s'està actualitzant vBET.
    Si actualitzeu el seu vBET que vostè haurà de modificar el codi una altra vegada, becouse fer no oficialy dóna suport a versió més vella de vBulletin

Comprovava i arribar a seus límits a Microsoft i Apertium, com es diu aquí
    Ha arribat el seu límits així text no està traduït, però una vegada que el text traduït com títol del tema apareixerà.

Si us plau nota utilitza només lliures traduccions de l'API que sempre pot utilitzar pagament: v2 de traducció de l'API de Google i la subscripció pagada de Microsoft Trabnslation per Azure (si Actualitza el seu PHP)

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Hola, es Pot afegir la disposició addicional les modificacions passos al ja publicat un per vBET aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html , la guia no era actualitzat. Pagueu una taxa addicional per fer-ho compatible, quan surt una actualització jo ' ll mod això jo mateix sense molestar a ningú.

Per utilitzar el V2 de Google que ha d'actualitzar el meu PHP? Vaig pensar que era per a Microsoft només?!?

PS. un cop traduïts shouldn't les paraules traduïdes romanen en la memòria cau?

Gràcies!
    Durar editat per mario06; 14-01-12 A 06:46.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

S'Actualitza:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html#post3666

Per utilitzar el V2 de Google que ha d'actualitzar el meu PHP? Vaig pensar que era per a Microsoft només?!?
    Ara jo sóc reimplementing funció, que no va a utilitzar json_translate Així que es pot utilitzar sense actualitzar el seu PHP

PS. un cop traduïts shouldn't les paraules traduïdes romanen en la memòria cau?
    vBET és caching frases tot. Però sí una vegada que el text traduït es queda a la memòria cau.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Aquí és el destret de quicx per al seu problema:
    DESTRET

Ara serà capaç d'utilitzar Microsoft traducció per Azure fins i tot amb la versió més vella de php

Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •