Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 13

Tema: Encara aconseguint traduccions d'espai

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Default Encara aconseguint traduccions d'espai

Hola he pensat l'últim alleujament de vBET suposava deixar el text original en lloc si no es podria fer una traducció? encara estic aconseguint traduccions en blanc Introducció

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Hola
    Més tardà vBET va ser fet en la manera no per mostrar pàgina de traducció de l'espai.
    En l'enllaç has em va donar veig untranslated text - no espai, i si el tradueixo a germany sembla per ser laborable
    També vBET mostrarà text original només si proveïdor de traducció retornarà error de límit, però si tens altres errors i.e. clau dolenta veuràs pàgines de traducció de l'espai.
    Si us plau si això passa proves de cursa per proveïdors i mostrar-me els resultats

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

La traducció és allà si i fan clic a la fletxa per mostrar el original text, però només en blanc a la caixa, tinc l'última vbet instal lat.

EDIT: És traduït ara però i ha tingut uns quants d'aquests, especialment si el cartell ha escollit la seva llengua de correu mentre NO english però llavors posted dins english l'espai de restes de la caixa però el dropdown pel text original mostra el text en englsh.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Era sota la impressió que si els límits van ser copejats que el correu mostraria el text original així que i mai hauria de veure una caixa d'espai i sempre hauria de veure la llengua original?

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Sí, si els límits són assolits et mai hauria de veure espai qualsevol cosa, només untranslated text.
    Podria tu si us plau:
    -Mostrar-me exacte url on l'error apareix
    -Corregut prova Per veure si el rquest a API de traduccions és ok
    -Si tot sembla per ser ok, si us plau comprovar la vostra configuració
    -també si això no ajuda, si us plau intenti reenviament tots els arxius de vBET - no reinstal·lar reupload només producte tots els arxius - > si hi va haver alguns canvis del incorporació als seus arxius, vostè haurà de fer-ho una altra vegada

Si això no serà usefull l'hauré de comprovar damunt lloc

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Quan i després veure un i'll t'assenyala al url, i no ha canviat qualsevol configuració altre que convidat cache (escurçat el temps mentre aconseguien una vista que no va tenir qualsevol css styling per alguna raó quan el cache el temps és llarg), i no ha canviat qualssevol arxius altre que aquells instruït en el installion ReadMe.

Tinc 3 claus d'API, Google V1, Google V2 i Microsoft, però realment, si l'API no està treballant-lo hauria d'actuar com si no hi hi havia hagut cap traducció i deixar text original a lloc, així que l'API no serà un assumpte.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Tinc 3 claus d'API, Google V1, Google V2 i Microsoft, però realment, si l'API no està treballant-lo hauria d'actuar com si no hi hi havia hagut cap traducció i deixar text original a lloc, així que l'API no serà un assumpte.
    No exactament. Només si assoleixes els vostres límits, vBET deixarà untranslated text, en qualsevol altre i.e de cas. no clau vàlida, alguna sol·licitud d'error del PHP - el text podria ser espai. És per això que Et vaig preguntar per córrer proves - per veure si tot 'interior' és ok
    Ara haurem d'esperar till em mostres el url - sense aquest és impossible per mi per endevinar què ha passat
    Durar editat per r.dziadusz; 02-12-11 A 12:17.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

He instal·lat l'última vBET i still que aconseguia els espais en blanc http://www.thecodecage.com/forumz/in...post1054992513 els límits de l'API s'han assolit títol però en blanc... etc

Si us plau veure fotos!
    Hmmm 187 kb pics i no es pot publicar aquí així que estan en el meu lloc:
    http://www.thecodecage.com/blanktitle.png
    http://www.thecodecage.com/nocontent.png

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Si esteu segurs que he pujat tots els requereix fitxers, upgrated vBET producte a admincp, i va fer tots els arxius edicions correctament (allà és cap edició extra no necessitava, només els després de començaments de l'ús de vBET)

Per assegurar-se com es veu, vaig a haver de chceck-lo al lloc, així podria complaure PM les dades d'accés: ftp i admicp

En aquest moment no em puc imaginar un possibile raó:
    Un de la traducció de l'API que utilitza es trenca - clau s'equivoquen, una altra cosa s'equivoquen - do; t saber que encara s'ha, i així, quan vBET automàticament canviar en aquell - trencat API, no reben transated text, o "límits va arribar a" informació, per la qual cosa no pot canviar-lo a dummy translator = permís utranslated text

Com li vaig dir: si us plau corri proves i mostrar els resultats proves

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Tinc pm havia de les proves reals i els detalls d'accés, no sóc nou en fòrums de corrent i definitivament han carregat i sobreescriure tots els arxius i importar amb sobreescriure el producte, i com he dit límits es va arribar a però encara en blanc text aquí Josepmaria

D'altres canvis van ser cursats amb anterioritat en vbseo arxius i. htaccess.

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •