Jo no vaig fer alguns canvis. Sóc en vBulletin 3.6.8 amb vBET3.4.1.
Google va fer canviar la API de traducció o alguna cosa?
Jo no vaig fer alguns canvis. Sóc en vBulletin 3.6.8 amb vBET3.4.1.
Google va fer canviar la API de traducció o alguna cosa?
Només millorava a vBET 3.5.2 ara la meva pàgina de traducció és completament en blanc. Què estic perdent?
Correcte. I tenia aquest googletest.php que s'executen. Aspectes com sóc suspès per Google
Prova de traducció inicial per a l'API de Google v1
Resultat de la prova: {"ResponseData": null, "responseDetails": "Condicions de servei sospita d'abús Consulteu http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
Prova d'error:
Temps de connexió (ms): 566.118164062
El meu examen de l'API Microsoft sembla bo. No hauria el meu vBET encara traduir amb l'API de Microsoft?
A partir de traducció d'assaig MS
Prova de resultat: "Hola"
Prova d'error:
Temps de connexió (ms): 492.813964844
Hola,
Sí això podria però la prova que pot ser enganyosa, becouse que prova de traducció només en un segon
Si us plau podria comprovar:
-posava-ha actualitzat = carregar una altra vegada la carpeta carregar - una vegada - > vbet_translation_options Si no si us plau, fer-hoAdminCP - > vBET - > proveïdors de traducció - > Google només per a ús: NO
Sí I feia ' Google només per a ús: NO' i carrego vbet_translation_options carpeta.
Ara si faig clic a una bandera, aconsegueixo l'error següent:
Fatal error: Call to undefined function save_settings() in /home/smera/public_html/forums/includes/vbenterprisetranslator_class_translator.php on line 28
Recordo vagament que vaig començar a rebre damunt error després de fer alguns canvis basades en la recomanació de FAQ sobre actuació. Em sento com que podria estar relacionat amb memòria cau de memòria o alguna cosa
Durar editat per myandy99; 30-10-11 A 19:00. Raó: més detall
Vostè eliminar o editar qualsevol arxius (altre que per a la integració vbseo)
Si us plau em podria dir quins passos (de pista d'actuació de FAQ) es van fer?
Si no recordo que res d'això si us plau PM mi el seu detailes d'accés I a comprovar-ho en el seu servidor
Recordo que el problema es va produir després que I canviés la memòria cau de cap a alguna cosa. Però ara tot i que he canviat la memòria cau de memòria Torna a 'Cap' el problema encara existeix
Jo no eliminar o editar qualsevol arxius (altre que per a la integració vbseo)
Durar editat per myandy99; 01-11-11 A 13:22.
La línia del codi on es produeix l'error fatal sembla ser la següent. Pot obtenir algunes respostes?
Code:save_settings(array ('vbet_provider_availability_'.$provider => $availability));
Error de vostè apareix a causa del sistema no pot trobar funció save_settings que és la funció de vBulletin i hauria de ser en adminfunctions_options.php ara mateix i no sap per què el no pot ser trobat, per favor reconsidera reupload tot vBet fitxers, o per favor primer ministre m'accedeix detalls, i el comprovaré.
És no possible que aquest error va ser provocat per canviar el valor de memòria cau