Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 11

Tema: Incapaç d'impossibilitar vBET? (Urgent)

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Default Incapaç d'impossibilitar vBET? (Urgent)

Hola tot el que estic tractant de perseguir un problema que es va fer evident sobre fa una setmana, per això que he d'impossibilitar tots els plugin, tanmateix quan i impossibiliten vbet Fòrum no es carrega en absolut, només una pàgina completament en blanc?

Pot aproximadament una ajuda com he de fer-ho amb urgència perquè el meu estil de fòrum es trenca per als hostes.

Salutacions,
    Simon

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Michael, si vostè llegeix això encara tenir admin d'accés, veure el fòrum en un registrat fora/Comentaris dels clients de l'estat i podràs veure estil falta, connecti i estil és allà, que això és per què he d'impossibilitar vbet per eliminar-lo com a causa de possibile.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Hola michal està fent actualment taller, va respondre el més aviat possible, però aquí és el que tinc per a vostè, com impossibilitar vBET:

1. Desactivar en administrador CP
    2. Regles de vBET comentari a. htaccess. Si no recordo quins són aquests comprovació en vBET paquet llavors fer-no-carregar/eines/redirigint-regles directori
    3. Tornar canvis d'integració vbseo fitxers. Manera més fàcil - només carregui arxius originals. Si no teniu el cremallera - Descarregui des de pàgina de proveïdor. Més difícil camí - només obri readme.html en vBET paquet i allà vostè exactament ha descrit es va fer que els canvis - només fer-ho de la manera oposada.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Gràcies per la resposta, estic nevat amb el treball en el moment així que el meu estil de fòrum per als hostes haurà de seguir sent trencat fins demà on pot realitzar aquesta acció, encara que tinc una sospita que és l'últim vbet causant això - es updaate demà quan reeixidament pot impossibilitar vBET.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Simon Lloyd View Post
    Michael, si vostè llegeix això encara tenir admin d'accés, veure el fòrum en un registrat fora/Comentaris dels clients de l'estat i podràs veure estil falta, connecti i estil és allà, que això és per què he d'impossibilitar vbet per eliminar-lo com a causa de possibile.
    Té memòria cau Comentaris dels clients es va convertir? Si és així si us plau intenti desviar-se (només temporalment per a prova) i comprovar una altra vegada. Més probablement està activat i que va fer alguns canvis d'estil i el seu estils s'emmagatzemen en arxius. Així després d'arxius d'estil de canvis són diferents (diferents noms), però en memòria complets HTML sortides en memòria cau Comentaris dels clients encara cal URLs arxius d'estil antic. Perfectament que podria explicar el que passa. Així que si és realment la causa llavors si us plau:
    1. Només esperar fins que Comentaris dels clients amagatall expirar i l'assumpte va a desaparèixer en si mateix
    2. O si no vol esperar només netejar amagatall de comentaris dels clients

Si no és la causa llavors si us plau, digui ns i anem a comprovar-ho una altra vegada.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Michael, afinant memòria cau Comentaris dels clients treballava, però només mai he utilitzat un estil qualsevol cosa alguna vegada en memòria cau o es mostra als clients ha estat el meu estil que utilitzo ara, l'usuari mai no està demostrat un altre estil, mai!, em sembla que si en vbulletin escenes i canviar l'estil es mostra als clients no es honorar la meva elecció exactament, el seu èxit o miss però en la seva majoria no estil versió de l'estil actual. Si faig com demanar i girar-se de memòria cau de convidat llavors es comporta com ha significat que iscausing vbet un assumpte!.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Vaig deixar d'apagar-se des de 22: 15 d'ahir amagatall Comentaris dels clients i la vista de comentaris dels clients no registrats/no connectat a la vista era com ha de ser, quan em vaig tornar altra vegada a 21: 20 avui l'opinió de client va trencar una altra vegada, que si llavors canviar l'estil que id disponible per vbulletin d'omissió no honor que insted de canvi l'opinió de client s'arregla però mostra que fixat en l'estil anterior, llavors quan algú intenta veure un fil la vista Torna a l'estil que acaba de canviar a??

He girat convidat cache fora un altre cop de manera que els meus estils són fixats, mentre i declarat per sobre de i no ha canviat estil o mirar tan no hi ha cap raó per què vBET hauria de causar aquest assumpte, pot si us plau alliberes un fixar o dir-me el que i pot fer per aconseguir aquest laborable correctament?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Vaig solucionar aquest assumpte jo però vBET encara necessita un fixar així que aquest doen't necessitat de ser feta a mà:
    1. Va accedir Admincp>vBET Cache
    2. > memòria cau Comentaris dels clients
    3. Impossibilita l'amagatall Comentaris dels clients i es guarda
    4. Va fer Temps de memòria cau de convidats per viure I Hostal memòria cau Time To Live per a les pàgines menys pertinents Valors zero
    5. Permès memòria cau Comentaris dels clients i desada
    6. Hostal vistes ara mostren el seu estil correcte
    7. Va fer Temps de memòria cau de convidats per viure I Hostal memòria cau Time To Live per a les pàgines menys pertinents el valor de tenir-los a les abans i salvat
    8. Comprovat veure registrat fora per confirmar estil estava encara bé

Ara la visualització per a convidats s'arregla però suposo que quan la memòria cau acabi el temps si un hoste visites el meu lloc web i no hi ha un problema amb l'estil o algun error llavors cada hoste després que veurà l'estil trencat o error quan realment que error ja no existeix!

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Trist que havia de solucionar-lo pel seu propi, s'està comprovant les possibilitats, per què apareix i com el resolia un cop per a tots

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Simon Lloyd View Post
    Vaig solucionar aquest assumpte jo però vBET encara necessita un fixar així que aquest doen't necessitat de ser feta a mà:
    1. Va accedir Admincp>vBET Cache
    2. > memòria cau Comentaris dels clients
    3. Impossibilita l'amagatall Comentaris dels clients i es guarda
    4. Va fer Temps de memòria cau de convidats per viure I Hostal memòria cau Time To Live per a les pàgines menys pertinents Valors zero
    5. Permès memòria cau Comentaris dels clients i desada
    6. Hostal vistes ara mostren el seu estil correcte
    7. Va fer Temps de memòria cau de convidats per viure I Hostal memòria cau Time To Live per a les pàgines menys pertinents el valor de tenir-los a les abans i salvat
    8. Comprovat veure registrat fora per confirmar estil estava encara bé

Ara la visualització per a convidats s'arregla però suposo que quan la memòria cau acabi el temps si un hoste visites el meu lloc web i no hi ha un problema amb l'estil o algun error llavors cada hoste després que veurà l'estil trencat o error quan realment que error ja no existeix!
    Hola. vBET no necessita canvis en aquesta àrea - no hi havia cap error en absolut - ja vam comptar com el treballa. Funciona mentre suposar a - espectacles plenament cached pàgines d'HTML fins que aquells caduquen. I treballava mateix en el vostre fòrum. La vostra descripció de com et va solucionar l'assumpte és la prova. Vas canviar memòria cau TTL a valor molt baix, així que totes pàgines van caducar i va ser reposat on les sol·licituds noves van venir. Tot treballa perfectament. Just mentre vaig descriure en la meva primera resposta aquí - el vostre cached punt de pàgines a no existent CSS fitxers, perquè més probablement alguns CSS va ser canviat en el vostre fòrum. I just mentre vaig descriure ans en tal cas just pots esperar fins a la memòria cau caduca (si temps per viure té valors baixos) de flush memòria cau d'hoste. Per favor recorda - fer NO flush memòria cau de base de dades - això un funciona perfectament cap assumpte quins canvis et farà en el vostre fòrum

També no ha de resoldre'l vostè mateix. De fet vostè acaba de fer el que vaig escriure en la meva primera resposta en aquest fil:
    Així que si és realment la causa llavors si us plau:
    1. Només esperar fins que Comentaris dels clients amagatall expirar i l'assumpte va a desaparèixer en si mateix
    2. O si no vol esperar només netejar amagatall de comentaris dels clients
    Només netegi amagatall Comentaris dels clients com vostè li va demanar. Si us plau nota que, hi ha un camí molt més simple per a això - vostè no ha de fer tots els passos, és suficient per anar a Admin CP -> vBET amagatall de -> de netejador de memòria cau. Trist que no he esmentat aquesta opció en l'última resposta - vaig suposar que vostè ho sap.

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •