Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 1 de 1

Tema: Pregunta facebook

Visualització híbrida

Post Anterior Previous Post   Next Post Següent Post
  1. #1
    Membre
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    51

    Default Pregunta facebook

    Hola tots els;
    Un amic em va demanar que crear alguns comptes de facebook, perquè ell no és capaç de fer-ho (que no és una cap amb el PC...).
    Correcte, cap problema, penso: alguns e-mail nous comptes, diferents noms i cognoms i tot està bé.
    Després de la primera compte facebook em pregunta per la confirmació amb un sms, potser és la meva adreça d'IP?
    Puc canviar suprimir d'e-mail, IP de canvi, les galetes, però és el mateix, això sempre demanar-me un nombre de telèfon i la confirmació per Sms.
    Si puc canviar navegador puc crear un nou però el segon el problema d'aparèixer una altra vegada.
    Restauro el pc però res: Crec que si canvio el pc potser vaig a tenir el mateix problema.
    En aquest punt és una qüestió de personal per a mi: com facebook entendre que sempre em que crear un compte nou i no una altra persona que està creant el seu primer compte?
    Sap quin ús de facebook de paràmetre de demanar o no aquest número de telèfon?
    Un altre dubte: si vostè està en un punt d'internet com us connecteu? tothom ha de inserir el seu número de mòbil?
    Gràcies per la seva ajuda.
    Durar editat per vBET; 19-10-11 A 10:05. Raó: publicitat tret

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •