Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 13

Tema: Problemes amb VBET

  1. #1
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    29

    Default Problemes amb VBET

    Han estat corrent el traductor per a una mica de temps, només recentment renovat la meva llicència. Vb3.8.3 que s'executen.

    Aquesta tarda, el meu lloc va començar a morir cada pocs minuts. La qüestió era el meu php processos, php-fpm, es van morir i no va a tornar. Després de comprovar l'arxiu de registre de php-fpm trobava que estava acabant cada un procés amb un error. Impossibilitava VBET i el sistema de començar a córrer molt bé i es va mantenir d'aquesta manera. A continuació m'imaginava que puc ha esborrar tota memòria cau, que vaig fer, rehabilitada vbet i el mateix resultat. El sistema només van començar a morir. En aquest punt m'imaginava que també pot millorar, així I descarregava l'última versió aquesta nit i va realitzar l'actualització.

    Comprovat la configuració i havia de rechoose les llengües que han Traduïm. De 6 idiomes que normalment traduir, només una bandera va aparèixer tot i que tots els 6 van ser seleccionats en el config. El meu processos de php-fpm també van començar a morir una altra vegada.

    Res no canviava en el meu extrem a causa d'això avui en dia, només va decidir deixar de treballar.

    Algunes idees o suggeriments? Com ho és ara, no puc permetre-ho sense matar el meu lloc.

  2. #2
    Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

    Default

    Hola
    Quote Iniciat per Smaug View Post
    Després de comprovar l'arxiu de registre de php-fpm trobava que estava acabant cada un procés amb un error.
    Quin error exactament sortit?

    De 6 idiomes que normalment traduir, només una bandera va aparèixer tot i que tots els 6 van ser seleccionats en el config
    Això és un altre tema si us plau obri threa nou, ràpidament em pot donar un suggeriment:
    Comproveu si les banderes que s'han situat en AdminCP -> vBet -> banderes també s'estableixen en AdminCP -> vBET -> Opcions de traducció: permetre traduccions Si no, la seva no serà mostrat en el seu fourm

  3. #3
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    29

    Default

    Quote Iniciat per r.dziadusz View Post
    Hola

    Quin error exactament sortit?


    Això és un altre tema si us plau obri threa nou, ràpidament em pot donar un suggeriment:
    Comproveu si les banderes que s'han situat en AdminCP -> vBet -> banderes també s'estableixen en AdminCP -> vBET -> Opcions de traducció: permetre traduccions Si no, la seva no serà mostrat en el seu fourm
    L'error:
    Code:
    Oct 18 21:08:07.722231 [WARNING] [pool www] child 525, script '/var/www/htdocs/wizard/forums/showthread.php' executing too slow (10.007477 sec), logging
    Oct 18 21:08:07.722307 [NOTICE] child 525 stopped for tracing
    Oct 18 21:08:07.722316 [NOTICE] about to trace 525
    Oct 18 21:08:07.722427 [ERROR] ptrace(PEEKDATA) failed: Input/output error (5)
    Et vaig dir que em vaig posar les banderes a la configuració. Ells no mostren. He estat utilitzant aquest programari per a un any, jo sé el que configurar. Per què aquesta verion crear més de 100 grups de secundària d'usuaris?
    Durar editat per vBET; 20-10-11 A 13:01. Raó: BBCode afegit

  4. #4
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Si us plau fixi's que decau configuració ha canviat en vBET perquè s'ha afegit noves llengües. Es va fer fa algun temps, però no sé de quina versió actualitzat. També si us plau, actualitzeu la visualització al navegador - potser és només qüestió de memòria cau de navegador. Si us plau, intenti utilitzar F5 dins I.E., o utilitza altre navegador i comprovar com es veu. Si banderes encara no són visibles - si us plau obri nou fil per a edició de nou. Descriure-lo allà i nosaltres la informació PM - anem a comprovar la configuració.

    Aquesta versió no crear més de 100 grups. Crea 53 grups - un per a cada idioma. Va ser demanats pels nostres usuaris. Els grups es gestionen automàticament per vBET. Gràcies que vostè pot veure les estadístiques sobre l'ús de la llengua per defecte, enviar missatges només a grup específic, establir avisos només per a grups específics... Si necessita més informació sobre els grups si us plau obri fil nou. 1 fil = 1 problema.

    Que es remunta a l'assumpte. Descrit assumpte és nou per a nosaltres ho que Google-ho i segons a la informació es troba això es relaciona amb 504 gateway timeouts i és assumpte de configuració. Si us plau, jugar amb la configuració del temps d'espera.

    Timeouts passa quan es gira en vBET perquè vBET espera per a resultats de traducció de proveïdors de traducció. Així que aquesta és la part que no pot influir - només ens queda esperar resultats de partit 3. API de Google Translation v1 està a punt de ser tancats aviat - ja estableix límits, així que és possible també que serà més lent.

    També si us plau, comproveu la configuració de Admin CP -> vBET traducció opció de -> -> retard entre traduccions i assegurar-se que no és massa alt.

    Si us plau utilitzar les pistes (especialment servidor canvis de configuració per a temps d'espera) i dir-li a necessita més ajuda aquí.

  5. #5
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    29

    Default

    Quote Iniciat per vBET View Post
    Si us plau fixi's que decau configuració ha canviat en vBET perquè s'ha afegit noves llengües. Es va fer fa algun temps, però no sé de quina versió actualitzat. També si us plau, actualitzeu la visualització al navegador - potser és només qüestió de memòria cau de navegador. Si us plau, intenti utilitzar F5 dins I.E., o utilitza altre navegador i comprovar com es veu. Si banderes encara no són visibles - si us plau obri nou fil per a edició de nou. Descriure-lo allà i nosaltres la informació PM - anem a comprovar la configuració.

    Aquesta versió no crear més de 100 grups. Crea 53 grups - un per a cada idioma. Va ser demanats pels nostres usuaris. Els grups es gestionen automàticament per vBET. Gràcies que vostè pot veure les estadístiques sobre l'ús de la llengua per defecte, enviar missatges només a grup específic, establir avisos només per a grups específics... Si necessita més informació sobre els grups si us plau obri fil nou. 1 fil = 1 problema.

    Que es remunta a l'assumpte. Descrit assumpte és nou per a nosaltres ho que Google-ho i segons a la informació es troba això es relaciona amb 504 gateway timeouts i és assumpte de configuració. Si us plau, jugar amb la configuració del temps d'espera.

    Timeouts passa quan es gira en vBET perquè vBET espera per a resultats de traducció de proveïdors de traducció. Així que aquesta és la part que no pot influir - només ens queda esperar resultats de partit 3. API de Google Translation v1 està a punt de ser tancats aviat - ja estableix límits, així que és possible també que serà més lent.

    També si us plau, comproveu la configuració de Admin CP -> vBET traducció opció de -> -> retard entre traduccions i assegurar-se que no és massa alt.

    Si us plau utilitzar les pistes (especialment servidor canvis de configuració per a temps d'espera) i dir-li a necessita més ajuda aquí.
    Gràcies per la resposta. En relació amb els grups, creat per la llengua, en realitat tenen 100 + nous grups. Vaig a examinar la timeouts.

  6. #6
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Si us plau obri nou fil per a l'assumpte de grups - descriure hi i AM em accedir detalls al seu administrador CP i FTP. Vaig a comprovar-ho i corregir-lo. No hauria de ser com això: ha de ser 1 grup per una llengua. Així que alguna cosa està malament.

  7. #7
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    29

    Default

    Quote Iniciat per vBET View Post
    Si us plau obri nou fil per a l'assumpte de grups - descriure hi i AM em accedir detalls al seu administrador CP i FTP. Vaig a comprovar-ho i corregir-lo. No hauria de ser com això: ha de ser 1 grup per una llengua. Així que alguna cosa està malament.
    Finalment han arribat al voltant de reinstal·lació, utilitzava la versió per a descarregar avui en dia.

    Estic colpeix límit de Microsoft gairebé immediatament. Traduccions de pàgina parcial, més no, en absolut. Microsofttest.php serà bé un minut i llavors exhibició "resultat de prova: " TranslateApiException: AppId és sobre la quota: ID=3835.V2_Json.Translate.49FC0E39 "en el moment següent. Només m'ofert 7 idiomes per a la traducció.

    Ja que això és un gran consell, pagant per Google v2 no és pràctic. I suposo que a menys que algú trobi una altra forma gratis, grans llocs són de mala sort.

  8. #8
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Gran taht el problema s'ha anat.

    Sobre serveis de pagament. Sabem - ens agradaria tenir lliure també. En aquest moment que aquestes proves com nova traducció lliure API - Apertium. No és tan de pressa com d'altres i és compatible amb menys parells d'idiomes, però és lliure. També encara estan buscant altres serveis. No només lliure. Així que vostè tindrà més opcions.
    Si us plau consideri fent cas omís d'algunes pàgines (potser membre pàgines, RSS...) - això pot ser útil.

  9. #9
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    29

    Default

    Quote Iniciat per vBET View Post
    Gran taht el problema s'ha anat.

    Sobre serveis de pagament. Sabem - ens agradaria tenir lliure també. En aquest moment que aquestes proves com nova traducció lliure API - Apertium. No és tan de pressa com d'altres i és compatible amb menys parells d'idiomes, però és lliure. També encara estan buscant altres serveis. No només lliure. Així que vostè tindrà més opcions.
    Si us plau consideri fent cas omís d'algunes pàgines (potser membre pàgines, RSS...) - això pot ser útil.
    Jo unistalled l'i vaig començar rebre uns quants db errors quan veient qui és en línia. Hi hi havia encara vbet sintaxi en la consulta. Vaig haver de reinstall per eliminar errors de DB. Com pot jo ser segur per aconseguir la modificació sencera va treure?

    Si lliures serveis de convertir-se en viables, que vaig a posar de nou en. Per ara, m'agradaria un net ininstal·lar tanmateix.

    Gràcies

  10. #10
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Després que uninstall et no pot tenir qualsevol vBET els ganxos que treballen, perquè aquells són trets de base de dades per vBulletin ell. Ell qualsevol cosa va deixar llavors és vBulletin culpa que és responsable per uninstall.

    Quan tu uninstall vBET, si us plau recordar també per impossibilitar vBET redirection regles de .htaccess. També dins cas si estàs utilitzant vbseo si us plau treure codi d'integració (just upload 2 arxius originals). També pots treure de servidor vBET arxius si vols, però això no és necessari.

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •