Han estat corrent el traductor per a una mica de temps, només recentment renovat la meva llicència. Vb3.8.3 que s'executen.

Aquesta tarda, el meu lloc va començar a morir cada pocs minuts. La qüestió era el meu php processos, php-fpm, es van morir i no va a tornar. Després de comprovar l'arxiu de registre de php-fpm trobava que estava acabant cada un procés amb un error. Impossibilitava VBET i el sistema de començar a córrer molt bé i es va mantenir d'aquesta manera. A continuació m'imaginava que puc ha esborrar tota memòria cau, que vaig fer, rehabilitada vbet i el mateix resultat. El sistema només van començar a morir. En aquest punt m'imaginava que també pot millorar, així I descarregava l'última versió aquesta nit i va realitzar l'actualització.

Comprovat la configuració i havia de rechoose les llengües que han Traduïm. De 6 idiomes que normalment traduir, només una bandera va aparèixer tot i que tots els 6 van ser seleccionats en el config. El meu processos de php-fpm també van començar a morir una altra vegada.

Res no canviava en el meu extrem a causa d'això avui en dia, només va decidir deixar de treballar.

Algunes idees o suggeriments? Com ho és ara, no puc permetre-ho sense matar el meu lloc.