No hi ha errors I Logs d'Apache, error d'accés o en cas contrari
Resposta amb qoute, youll Mostra la cita i quan el guarda d'enviar cita s'ha anat, a impossibilitant VBet tot funcionava
No hi ha errors I Logs d'Apache, error d'accés o en cas contrari
Resposta amb qoute, youll Mostra la cita i quan el guarda d'enviar cita s'ha anat, a impossibilitant VBet tot funcionava
Durar editat per techanalyst; 11-10-11 A 21:17.
Si us plau, dir-li exactament com reproduir-lo.
-Com et resposta (ràpid o avançat o qüestió és per a l'estand)?
-Passa per a cada missatge o per alguns específic (si us plau donar URL al missatge exacte exemple on podem veure-ho després de respondre amb cita)? (en aquest moment que necessitem una mica de contingut que sabem que es trenca en el seu fòrum)
-Fa passa quan et resposta a pàgina traduïda o en no tradueix pàgina o booth?
En primer lloc anem a tractar de reproduir-se en el nostre fòrum de prova (aquí que no s'actualitzi encara a vBulletin 4.1.7 s'està encara comprovant el nostre exemple de prova).
Només faci clic a un lloc, respondre amb cita, youll veure-ho, llavors una vegada després de seu no allà, res especial
1.) Clic resposta amb Qoute
Desa 2).
3.) única resposta es guarda, el pressupost s'ha anat
Inhabilitat la meitat els plugins pensant que era una altra, cap canvi, impossibilita VBet i el boom del treballat
Si us plau contestar totes les preguntes que serà capaç de configurar-lo exactament igual en nostre fòrum de prova. Aquesta voluntat estalviar haver-nos enviat accedir detalls si ha de ser capaços de reproduir-se en el nostre fòrum de prova. En aquest moment vostè va respondre només a 1 de 3 preguntes.
Hola vaig tractar de reproduir l'assumpte de thiss al meu fòrum de prova, i sempre tinc tots els missatges (citat i respondre)
Ens pot proporcionar més informació - pm el seu detall d'accés i vaig a comprovar-ho fora el lloc
He perdut l'interès total en aconseguir aquesta treballant, seu només estat tres dies però malament ha d'acceptar la pèrdua de 200 +, em van dir que no hi ha reemborsament, vostè ha d'actualitzar el seu FAQ "NO RESTITUCIONS"
No es pot continuar a enderrocar els fòrums i on el seu plugin no funciona per a mi (període), Im que no va permetre que vagi en el meu fòrums, escombraries això, obté només el seu plugin que treballen per sentir-te dir "nostre funciona contacte els altres", puc viure serveis de Traductor de withlut, no puc viure sense els altres plugins
Ill venir quan funciona de la manera que necessito que fins llavors suprimir el meu nom d'usuari, compte i tota la resta si us plau, Im manera d'irrita
Durar editat per techanalyst; 12-10-11 A 13:28.
Hola. No hem de FAQ d'actualització no és FAQ - Política de tot es descriu en l'acord de llicència que es va acceptar. No entenc el seu 200 + pèrdua - no saben exactament què fer que vols dir, però vBET no estavellar-se el seu fòrum que és funcional i va ser la decisió de començar a treballar en fòrum real. Més fora als clients no té qualsevol problema amb vBET en si mateix que té gran qualitat (en aquest moment no hi ha cap qualsevol informe d'error que és obert). No som capaços de què és la causa del seu problema sense accés al seu fòrum - no és reproduïble en els nostres fòrums de prova. Si us plau nota que tot el món té diferent conjunt de plugins i potser és un conflicte amb altre mod, o alguna cosa es va fer malament durant la instal·lació/configuració. Per descomptat potser és vBET error, però no podem confirmar-lo fins que som capaços de reproduir-se en el medi ambient de testatge.
Ningú et pregunta per abaixar el vostre fòrum - mentre entenc el vostre fòrum està treballant bé quan vBET és encès i afirmes que únic hi ha assumpte amb cita quin no va ser verificat tot i així així que no sabem l'és vBET falla o no. Com tu tu mateix va descriure dins altre el vostre connector de rosca està treballant ja que etVa ser confirmat per tu. Així que per favor no escriu declaracions falses - vBET està treballant i les traduccions des de proveïdors de traduccions són mostrades en el vostre fòrum. Era confirma per tu i el nostre personal (em personalment). Et coneixem és frustrat perquè et no agrada el camí d'integració amb vbseo - encara per favor estic a sentencia quins són certs. És confirmat per tu que vBET està treballant en el vostre fòrum.
Avui en dia/tomorrow Radek s'actualitzarà aquesta molt fòrum de vBulletin 4.1.7 - ets benvingut a tracten de reproduir el problema aquí. Si vostè will no capaç de fer-ho aquí e també hauríem d'obtenir la informació per treballar amb l'assumpte, perquè això significa que el seu problema és amb no vBET sinó el seu específiques de medi ambient (configuració, altres plugins, instal·lació incorrecta possible). També si us plau, no tracti de predir el futur - no pot fer això. Així que si us plau, només s'adhereixen a l'emissió en comptes de l'escriptura de fantasia sobre el que es - ens porta enlloc. Ningú va dir vostè impossibilitar qualsevol dels seus plugins - ets histèrica aquí, o simplement tractant de fer un soroll (què per?). Crec que havia d'escoltar alguna cosa com allò abans - potser des de l'equip de vBulletin, potser des de vbseo d'equip, potser en un altre lloc. Però vostè no ha sentit aquí. Així que si us plau, sense fer històries. Si us plau, s'adhereixen a l'assumpte - no se sap el que serà. Potser de fet ens dirà alguna cosa com això, però com es pot veure a la nostra secció d'integració que gastar molt del nostre temps per ajudar els usuaris amb altres mods i vBET.
Així que si us plau, venir quan vBulletin 4.1.7 serà el nostre formiga Fòrum tracten de reproduir el problema. Ara mateix d'acord amb el nostre coneixement es vBET és multa laborable en vBulletin 4.1.7 en el nostre cas de prova. Vostè serà capaç de comprovar-ho personalment. Així que funciona de la manera que els nostres usuaris necessiten-funciona correctament. Anem a ser molt feliç si trobeu error en vBET i amb somriure vaig a moure aquest fil a la secció d'informes d'error - perquè es vol dir que podem millorar vBET un més temps a donar als nostres usuaris de gran qualitat. Així que us convidem a tornar aquí i ens mostren la qüestió. No estarem capaços de resoldre qualsevol cosa sense possibilitat de reproduir-se. Si aquest es reprodueixi només en el seu fòrum (ningú diu que tenen el mateix assumpte i mai no passava abans de res similar) llavors que necessitem el teu fòrum per trobar la nostra el que està passant i hi ha cap assumpte en absolut.
Em donarà la informació per treure i ininstal·lar cada PART d'aquesta cosa, codi d'arxius tot sense si us plau que provoca qualsevol problemes en el meu actual Fòrum
DEIXAR DE DIR-LI AL CLIENT EL QUE VOLEN, IM CLIENT I LI DIC EL QUE VULL
He de posar això en 52 idiomes?
Hola - si us plau punt on et vaig dir el que vol - no sé el que vostè es refereix a i ja està confirmat que vostè ha fet frases sense cap coberta, així que m'agradaria demanar-li el que exactament està escrivint sobre. En aquestes paraules molt fil "vol" i "client" són només en el teu últim post. En aquest moment no sé el que vostè està escrivint sobre.
Per ininstal·lar si us plau:
1. Ininstal·lar per administrador CP
2. Traieu vBET regles de. htaccess si tal va ser afegit
3. Treure tots els arxius carregats a FTP (això és suficient per treure només arxius carregats per inclou/xml afectarà el seu menú d'administrador CP fins i tot després d'ininstal·lar, tota la resta només pot quedar-se)