Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 7 de 7

Tema: VBET 3.5.1 no retraducció quan estigui disponible

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Default VBET 3.5.1 no retraducció quan estigui disponible

Hola, tinc l'última versió de vBET que em sembla que si heu assolit el límit per a la traducció o una traducció no disponible que Mostra l'idioma original, però quan les traduccions estan disponibles una altra vegada no traduir aquest lloc, un exemple es pot trobar aquí ESPERANT EN PANTALLA EXCEL VBA / PANTALLA DE ESPERA EN EXCEL VBA la primera entrada és sense traduir i es tradueix de l'entrada següent des de l'usuari!

Si vostè vol fer una ullada.. pm jo i jo et donaré accés d'usuari com convidats només pot veure primer post.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Si us plau PM detalls d'accés. Anem a comprovar-ho.

També si us plau fixi's que com es va anunciar en últim Allibera aquells no s'optimitza encara. Aquestes són les versions BETA que s'alliberava ràpid perquè era important per a reaccionar ràpidament als canvis en els costats de proveïdors de traducció. Ara estem treballant per optimitzar-lo.

Que es remunta al problema - he de veure com es veu. És realment estrany que el missatge abans no es tradueix i el següent és un. Aquí veig 3 escenaris:
    -error en vBET
    -proveïdor no estava disponible, i missatge següent ja era cached, perquè vostè té el mateix text en altre fil
    -proveïdor estava disponible quan traducció va començar, els missatges en llengües diferents es tradueixen en primer lloc (BBCode s'avalua en vBulletin nivell) i quan vBET començar a traduir la resta de pàgina s'arriba a límit pel proveïdor s'ha blocat. El missatge que es tradueix és en la llengua diferent (utilitzat lang BBCode) que sigui la causa.

Encara això que he de veure i veure el que està passant en realitat ara mateix que no puc veure el que està passant realment allà.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Hola Michael tinc pm que accedir a vostè, li puc donar ftp i ple admin si ho necessita

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

En el moment de la traducció tenia caràcter limitar conjunt a 300,000 sóc fins a 100.000 ara perquè el cost és molt alt, però estic disposat a augmentar el límit per a cap prova que vostè requereix.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Que vaig estar allà - si us plau, vegeu PM - necessito més informació (missatge exacte i traducció exacta - que em donava enllaç a la pàgina traduïda no).

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

L'explicació en PM

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Segons a la informació en PM el fil va ser modificat manualment i no és observable ara. Per tant - quan passa una altra vegada si us plau escriure a fil existent. Vaig a marca resolt per ara (ja que no hi ha la qüestió ara) i reobrir quan hi ha alguna cosa com allò. També si allà on lang BBCode llavors probablement va succeir el que descrivia a més d'hora - lang va ser traduït durant la producció de pàgina (BBCode avaluades per vBulletin) i quan vBET començat traduir aquesta pàgina generada arribeu fins el límit i el proveïdor es nega traducció. Jo no pot verificar ara - és només la teoria. Anem a anar aquí quan troba fil similar.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •