Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12
Resultats 11 a 18 de 18

Tema: Enllaços Fòrum = fracàs

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per moman View Post
    Ok, gràcies! Vaig a provar això, però tinc una pregunta més.

És possible desactivar només la traducció d'aquestes zones i que l'enllaç correctament apunten a la url? Tinc el pressentiment que la secció en qüestió no es traduirà en que no és un plugin de vBulletin (només consultes de la base de dades per separat).
    No ha de ser plugin de VB - que només ha de ser la pàgina generada per v. Veure a la nostra pàgina principal, descarregar o comprar ara seccions - els que no són fetes per qualsevol plugin, sinó que es generen per v. Així s'han apropiat de la plantilla inclou global.php i així successivament. Per tant aquest tipus de pàgines es pot traduir fàcilment en la forma en què vostè va descriure.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Vaig a tractar d'això amb l'arxiu htaccess, però cinc dòlars a que no funcionarà. El tram en qüestió no ha de traducció en absolut, ja que és molt tècnic, així que només vull aconseguir tot l'error en què es tradueix VBET enllaços externs que no són necessàriament part de VB.
    Vaig revisar el seu lloc. S'està treballant molt bé - només ha d'anar al seu fòrum, posar una mica de la traducció i veure que el seguiment no s'afegeix a lensreviews ...

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

He aplicat les regles htaccess com s'indica en el readme.

Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true

RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    Mentre que Pàgina no trobada - PentaxForums.com No va retornar un 404, la pàgina no va ser traduïda (evidentment, de llavors ençà hi ha no vbet init allà), i, a més, tots els enllaços d'aquella pàgina van retornar el 404 mentre vBSEO CRR és parat laborable.

Per tant, anem a prendre la solució més senzilla i salvar-nos a nosaltres mateixos un mal de cap:

Com puc evitar que els enllaços del fòrum de traducció?

En l'actualitat, Pentax Lent revisió de bases de dades i Especificacions - Índex Principal (Un enllaç) es torna a escriure a http://www.pentaxforums.com/forums/pl/lensreviews/ (404).

Vull que l'enllaç romangui sense canvis.
    Em va escriure clarament que el lloc ha de ser generat per vBulletin per poder traduir-lo.

També - No veig el que està escrivint. Jo hi era i enllaç a lensreviews no es canvia. Si us plau, dóna'm enllaç exacte a la pàgina on es pot veure en aquest enllaç trencat.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Quote Iniciat per vBET View Post
    Si us plau, dóna'm enllaç exacte a la pàgina on es pot veure en aquest enllaç trencat.
    Anar a PentaxForums.com - Pentax Fotografia Fòrum i feu clic a Obiektyw Pentax Specyfikacja i weryfikacja danych (És a la 4a categoria). Vostè rebrà un 404.

No obstant això, aquest mateix enllaç es troba a la barra de navegació (la primera entrada al botó "Comentaris") i vostè no rep un 404.

Gràcies per la seva ajuda. Segueixo pensant que no estem en la mateixa pàgina que fa a què és exactament el problema, així que si fóssiu lliure per donar-me a conèixer si necessita una explicació més detallada. Un cop més, però, el problema és que

mysite.com / lensreviews / es torna a escriure a mysite.com / fòrums / pl / lensreviews quan passa a través d'un enllaç del fòrum.

He de posar espais perquè la URL no s'analitza.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Suposo que una solució ràpida a aquest seria l'ús de Matías és "Canvia 'Enllaços Fòrum amb enllaços directes a adreces URL de destinació". No obstant això, com l'ús cop de seguiment dels meus enllaços externs, fer-ho seria trencar aquest sistema.

Així, d'acord amb la meva post anterior, anem a trobar la solució correcta a aquest.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Anar a PentaxForums.com - Pentax Fotografia Fòrum i feu clic a Obiektyw Pentax Specyfikacja i weryfikacja danych (És a la 4a categoria). Vostè rebrà un 404.

No obstant això, aquest mateix enllaç es troba a la barra de navegació (la primera entrada al botó "Comentaris") i vostè no rep un 404.

Gràcies per la seva ajuda. Segueixo pensant que no estem en la mateixa pàgina que fa a què és exactament el problema, així que si fóssiu lliure per donar-me a conèixer si necessita una explicació més detallada. Un cop més, però, el problema és que

mysite.com / lensreviews / es torna a escriure a mysite.com / fòrums / pl / lensreviews quan passa a través d'un enllaç del fòrum.

He de posar espais perquè la URL no s'analitza.
    Ara ho veig. Els dos enllaços, que està escrivint no és el mateix. Un d'ells és exacte - segon té desviaments i el problema és aquí.

Això passa amb les redireccions:
    Code:
    Original:
    http://www.pentaxforums.com/forums/pl/forumdisplay.php?f=35
    Then some redirection (not vBET - probably vBSEO or .htaccess):
    http://www.pentaxforums.com/forums/pentax-lens-review-specification-database/
    And next one is by vBET (added language):
    http://www.pentaxforums.com/forums/pl/pentax-lens-review-specification-database/
    Then we have next redirection (not vBET - probably vBSEO or .htaccess):
    http://www.pentaxforums.com/lensreviews/index.php
    And one more time vBET is adding language:
    http://www.pentaxforums.com/forums/pl/lensreviews/
    Així que aquí VBET és afegir un text que ja s'inicia com un enllaç al fòrum i vostè té la traducció de seguiment en. A continuació, va fer dues redireccions i cada vegada que es VBET afegir el seguiment de la traducció.

Solució ràpida perquè a continuació (no provat - còpia perquè fets d'arxiu i faci'ns saber funciona). També - vostè ha de tornar a configurar el fòrum per anar on vulguis en la redirecció de primera si és possible.

Una solució ràpida. Obrir vbenterprisetranslator_seo.php arxiu, busqueu la línia:
    Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php')) {
    i substituir-lo per:
    Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php') && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'lensreviews/index.php')) {
    També buscarem alguna solució millor va incloure dins vBET. A aquest moment vBET només està comprovant primigeni URL - no vam pensar sobre tal situació tan vostre. Reobro aquest assumpte. Serà tancat quan la solució oficial serà inclosa dins vBET
    Durar editat per vBET; 25-12-09 A 18:02.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Gràcies! He modificat el codi una mica, però no va funcionar. Al principi vaig haver de posar "Pentax de lent de revisió de les especificacions de bases de dades" per al strpos, però encara més ho va canviar a "de revisió" com jo també he PentaxForums.com tercers lent Pentax base de dades de revisió - Índex principal que estava sent redirigit en l'error.

PHP Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php') && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'-review-')) { 
    Així que ara tant / lensreviews / i userreviews / / es redirigeix correctament.

Gràcies de nou!

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Gràcies! He modificat el codi una mica, però no va funcionar. Al principi vaig haver de posar "Pentax de lent de revisió de les especificacions de bases de dades" per al strpos, però encara més ho va canviar a "de revisió" com jo també he PentaxForums.com tercers lent Pentax base de dades de revisió - Índex principal que estava sent redirigit en l'error.

PHP Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php') && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'-review-')) { 
    Així que ara tant / lensreviews / i userreviews / / es redirigeix correctament.

Gràcies de nou!
    3.3.0 té un paràmetre addicional 'Ignore URL' - que es mantindrà URL escollit de seguiment de la traducció. Si us plau, comproveu que

Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •