Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 6 de 6

Tema: Desactivar però la instal.lació no

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Default Desactivar, però no desinstal lar

A causa de problemes amb els proveïdors de traducció, vull impossibilitar vbet durant un període prolongat, però encara voler l'opció de tornar a activar el sistema estigui disponible.

A més d'impossibilitar el plugin, quins canvis he de fer per de vbseo config i. htaccess per a que això passi?

En l'actualitat, fins i tot amb la plguin amb discapacitat.

Si em pogués trobar els fragments de codi exacte que agrairia, com ja he esborrat el meu zip original.
    Durar editat per moman; 05-10-11 A 21:39.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Impossibiliti vBET:
    1. Desactivar en administrador CP
    2. comentari vBET normes. htaccess. Si no recordes que són les llavors comprovar en vBET paquet a do-not-upload/tools/redirecting-rules directori
    3. Tornar canvis d'integració vbseo fitxers. Manera més fàcil - només carregui arxius originals. Si no teniu el cremallera - Descarregui des de pàgina de proveïdor. Més difícil camí - només obri readme.html en vBET paquet i allà vostè exactament ha descrit es va fer que els canvis - només fer-ho de la manera oposada.

És aconsellable no eliminar - quan es retira perdrà tota la memòria cau de base de dades.

Si us plau nota que avui que anem a llançar nova versió vBET que està preparat per a límits de proveïdors de traducció. Això significa que en cas que si un proveïdor no està disponible es canvia a un altre i comprovar anterior una vegada per la nostra veure és disponible una altra vegada. També en el cas quan ja arriba a seus límits a tots els proveïdors que utilitzarà el traductor dummy - memòria cau traduccions es mostrarà, però per a un nou que vostè veurà només prova original en comptes d'un buit com fins ara. Detalls seran en anuncis. Anem a llançar en aproximadament 1 hora.

En quina àrea es necessita més ajuda aquí

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Si us plau nota que avui que anem a llançar nova versió vBET que està preparat per a límits de proveïdors de traducció. Això significa que en cas que si un proveïdor no està disponible es canvia a un altre i comprovar anterior una vegada per la nostra veure és disponible una altra vegada. També en el cas quan ja arriba a seus límits a tots els proveïdors que utilitzarà el traductor dummy - memòria cau traduccions es mostrarà, però per a un nou que vostè veurà només prova original en comptes d'un buit com fins ara. Detalls seran en anuncis. Anem a llançar en aproximadament 1 hora.
    De fet, em implementat aquestes característiques, quan jo vaig descobrir traductor de Microsoft. No obstant això, el seu límit és de 400.000 caràcters / hora, o 2.000.000 caràcters per dia (fins i tot amb OAuth). En el passat jo era més d'1 GB d'emmagatzematge en memòria cau de les traduccions al dia, el que equivaldria a milers de milions de caràcters, més o menys. Això significa que sempre es superen les quotes dels proveïdors durant cada hora, com m'estava a més de 2.000 pàgines vistes per hora traduït.

Aquesta és una veritable vergonya com realment m'agradava vbet, als meus usuaris trobats que això útil i hi havia un munt de diversió ampliar i millorar-lo (és a dir, integració de ReviewPost, etc.).

Aquesta és la funció que jo vaig escriure a la recerca d'un token de OAuth (que després s'emmagatzema en Memecached fins al seu venciment), això seria una altra suggeriment per a una futura versió de Microsoft aviat que ho requereixin:

PHP Code:
    function request_new_token() {

$obj_connection curl_init();

$arr_query_bits = array (

'client_id' => 'your client id',

'client_secret' => 'your secret',

'scope' => 'http://api.microsofttranslator.com',

'grant_type' => 'client_credentials'

);

$str_query http_build_query($arr_query_bits);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_URL'https://datamarket.accesscontrol.windows.net/v2/OAuth2-13');

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_HEADER0);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_FOLLOWLOCATION1);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_RETURNTRANSFER1);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_POSTFIELDS$str_query);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_POSTTRUE);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_TIMEOUT1);

$str_response curl_exec($obj_connection);

curl_close($obj_connection);

$matches = array();

preg_match('/\"access_token\":\"([^"]+)\"/'$str_response$matches);

$token $matches[1];

preg_match('/\"expires_in\":\"([\d]+)\"/'$str_response$matches);

$expires $matches[1];

return array(
    $token$expires);

Una altra qüestió interessant en el meu cas és que amb vbet fora, sembla que google és molt més feliç d'indexar el nostre lloc:

Sembla que la nostra pèrdua en el trànsit no serà tan gran després de tot-si més no aquestes són bones notícies!

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Gràcies per les seves notes.

Tal com jo entenc el seu codi serà necessària per a la versió Microsoft paga - és el correcte?

Sobre les llistes - si us plau fixi's que no dir-li quantes pàgines va ser indexats - només quantes pàgines va ser rastrejat. I més pàgines es va arrossegar, perquè aquells on lliurat més ràpid (vegeu el gràfic passat). Així que Google no reaccionar en vBET - reacciona a temps de resposta només per no sobrecarregar seu servidor. Quan robots més ràpid de respostes de servidor rastreja més ràpid.
    Veig el seu clavegueram va començar a respondre més ràpid molt de temps abans impossibilitat vBET (a principis de setembre) - nombre de rastrejat va començar a augmentar exactament llavors. Així com veure està relacionat amb temps de resposta.
    M'interessa aquí només una cosa. Ahir va escriure que vol impossibilitar vBET. Així que ahir vBET era encara actiu en el seu fòrum, però en gràfics heu marcat últims 6 dies com vBET desactivat (com jo ho entenc cada angle el gràfic és mesura d'un dia) - així que alguna cosa no bé aquí...

Segons a la informació s'aconseguia des Google estava arrossegant (no d'indexació - no és el mateix) molt més ràpid quan vBET era encara actiu. Només la mesura en gràfics és quan vBET va ser desactivat. Si us plau, per no donar informació enganyosa. Per descomptat, no hi ha connexió entre el temps de resposta i el nombre de pàgines rastrejat, però el seu servidor estava responent molt més ràpid quan vBET encara estava en. Potser perquè en lloc d'esperar per a serveis externs de traducció el seu servidor immediatament té ha excedit el límit informació (que va començar fa setmana). Potser a causa de canvis de configuració (amagatall Comentaris dels clients es va convertir en setmanes o alguna cosa com allò).

I un més que - ¿de veritat creus que el trànsit de robots té un valor igual que el tràfic de persones reals? Els robots no es faci clic als anuncis, els robots no crearà el compte en el fòrum i els robots no crearà continguts de valor en el seu fòrum. Així que personalment crec que la informació que tindrà més trànsit rastrejadors no és una bona notícia - que és una notícia. Vostè va a perdre el trànsit real i persones reals de la seva comunitat.

Tornant al tema - Necessita més ajuda en aquest tema?
    Durar editat per vBET; 06-10-11 A 11:19.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Problema es resol de manera nope, no necessiten més ajuda en aquest moment. M'agradaria mantenir les traduccions al voltant, però a causa del trànsit d'alta, no és possible en el meu cas. Potser en el futur una API gratuïta i de gran abast es posarà a disposició, qui sap!

La qüestió és que moltes pàgines traduïdes penjaven. Afegint a això la flama curl semblava augmentar el rendiment general (la meva filosofia és que si no es completa en un segon, no es va a completar):
    curl_setopt ($ obj_connection, CURLOPT_TIMEOUT, 1);

Aquesta és la raó per la zona blava era més ràpid (juntament amb una memòria cau més gran).

Mentre que és certament oberta a la interpretació, la indexació completa de motors de recerca és clau per l'èxit d'un lloc, i qui sap, potser la presència de traduccions li feia mal la indexació de base del meu lloc web (Anglès) de contingut?

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

També esperem que la traducció serà lliure de nou, ens trobarem amb diversos proveïdors de traducció (lliure o de competència), o almenys serà barat Vostè pot confiar en nosaltres que la volem OK - si no hi ha suport necessari ara tanquem aquest fil. Tingueu en compte que ja són compatibles amb la cua de proveïdors que permet utilitzar un sol proveïdor, sempre que vostè té límits cita formiga automàticament canvia a un altre (i comprovar cada 10 minuts fa un preferit torna a estar disponible). Tot i això, alguns problemes aquí (versió beta) - Ara que commemorem el proveïdor com no disponible si l'error es produeix (que no sembla necessari), però està fent un seguiment quan els proveïdors estan marcats no està disponible en el nostre fòrum i corregir els problemes. Espero que es reunirà de nou

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •