Gràcies per les seves notes.
Tal com jo entenc el seu codi serà necessària per a la versió Microsoft paga - és el correcte?
Sobre les llistes - si us plau fixi's que no dir-li quantes pàgines va ser indexats - només quantes pàgines va ser rastrejat. I més pàgines es va arrossegar, perquè aquells on lliurat més ràpid (vegeu el gràfic passat). Així que Google no reaccionar en vBET - reacciona a temps de resposta només per no sobrecarregar seu servidor. Quan robots més ràpid de respostes de servidor rastreja més ràpid.
Veig el seu clavegueram va començar a respondre més ràpid molt de temps abans impossibilitat vBET (a principis de setembre) - nombre de rastrejat va començar a augmentar exactament llavors. Així com veure està relacionat amb temps de resposta.
M'interessa aquí només una cosa. Ahir va escriure que vol impossibilitar vBET. Així que ahir vBET era encara actiu en el seu fòrum, però en gràfics heu marcat últims 6 dies com vBET desactivat (com jo ho entenc cada angle el gràfic és mesura d'un dia) - així que alguna cosa no bé aquí...
Segons a la informació s'aconseguia des Google estava arrossegant (no d'indexació - no és el mateix) molt més ràpid quan vBET era encara actiu. Només la mesura en gràfics és quan vBET va ser desactivat. Si us plau, per no donar informació enganyosa. Per descomptat, no hi ha connexió entre el temps de resposta i el nombre de pàgines rastrejat, però el seu servidor estava responent molt més ràpid quan vBET encara estava en. Potser perquè en lloc d'esperar per a serveis externs de traducció el seu servidor immediatament té ha excedit el límit informació (que va començar fa setmana). Potser a causa de canvis de configuració (amagatall Comentaris dels clients es va convertir en setmanes o alguna cosa com allò).
I un més que - ¿de veritat creus que el trànsit de robots té un valor igual que el tràfic de persones reals? Els robots no es faci clic als anuncis, els robots no crearà el compte en el fòrum i els robots no crearà continguts de valor en el seu fòrum. Així que personalment crec que la informació que tindrà més trànsit rastrejadors no és una bona notícia - que és una notícia. Vostè va a perdre el trànsit real i persones reals de la seva comunitat.
Tornant al tema - Necessita més ajuda en aquest tema?