Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 6 de 6 FirstPrimer ... 456
Resultats 51 a 58 de 58

Tema: Com treure el codi d'idioma VBET

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Hola quan es posa el meu codi en programa d'edició de text, més probablement canvia html codi Asci en signes normals, i de manera que el problema ha aparegut. Si us plau, enganxi'l una vegada més i assegureu-vos que tots els asci codi no canviava - es queda el camí que és en el meu lloc. Especialment prestar atenció a "% # 039; %" no s'ha convertit en un '

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

bé. Tastaré allò.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Com puc evitar que això passi? He intentat Notepad + + també, però quan vaig enganxar el seu codi de canviar els símbols
    Durar editat per norku; 18-10-11 A 13:23.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Si si us plau PM el seu accés detall al seu ftp i pot posar aquest exatly codi com hauria de ser, si no vol que em doni accés pot provar canvi manualy símbols una altra vegada després que es converteix en això '

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Corria això de tota manera i sembla que hagi treballat aquesta vegada. Posar-lo a 'error d'operador'

Gràcies molt molt per enganxar-se a això i espero que fil serà útil per a qualsevol altra cosa que ha d'ininstal·lar vbet per alguna raó.

Consell per a qualsevol persona que ininstal·la: no fer el que vaig fer i només ininstal·lar com ho faria amb un mod de normal vbulletin. Definitivament demani als nois aquí a vbet abans que ininstal·li. Va a estalviar molts mals de cap.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Benvingut, si vostè té alguna altra pregunta en aquest fil si us plau demanar, alguns altres assumptes si us plau obri fil nou.
    Si tot és ok vaig a marca resolt

Prohibit
    Data d'ingrés
    Feb 2014
    Missatges
    6

Això és encara un problema o ha estat resolt aquests problemes d'ara? Encara és un dolor al cul per ininstal·lar vBET?

Gràcies.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

El problema ha estat resolt.

Pàgina 6 de 6 FirstPrimer ... 456

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes